Kim Kardashian bando įvesti į madą kojines su šlepetėmis: ar jai pavyks?

Realybės šou žvaigždės Kim Kardashian (37 m.) stiliumi žavisi milijonai jos gerbėjų visame pasaulyje ir neretai stengiasi kopijuoti jos įvaizdį. Jau ne vieną kartą jos neįprasti deriniai tapo sektina mada, tačiau ar taip nutiks ir su nauju jos deriniu, kuris mados kritikų iki šiol negailestingai linčiuojamas?
Kim Kardashian
Kim Kardashian / Vida Press nuotr.

Net ir mada pernelyg nesidomintys žino, kad šlepetės ir kojinės – prastas pasirinkimas. Tačiau Kim Kardashian bando šį keistą derinį paversti madingu!

Praėjusią savaitę paparacai nufotografavo Kim Kardashian Los Andžele pietaujančią su seserimis Kourtney ir Khloe. Ji vilkėjo savo šią vasarą taip pamėgtus 2XU dviratininko šortus (ši jos tendencija pamažu įgauna pagreitį!) ir plačią vėjo neperpučiamą striukę.

Paprastai prie tokios aprangos ji derina arba aukštakulnius, arba savo vyro Kanye Westo kurtus „Yeezy“ kedus. Tačiau šįkart stiliaus diktatorė pasirinko... lipdukais užsegamas masyvias šlepetes su storomis žygio kojinėmis! Ir jai visai nė motais, kad Los Andžele kaitina apie 30 laipsnių karštis...

Vida Press nuotr./Kim Kardashian
Vida Press nuotr./Kim Kardashian

Net ir patys ištikimiausi Kim pasekėjai pamatę tokį jos vasaros derinuką turėjo kilstelėti antakius ir gerai pagalvoti, ar patys nori šitaip rengtis.

Beje, tos šlepetės, dėl kurių Kim gerbėjai dar neapsisprendžia – myli jas ar nekenčia, yra iš naujosios Kanye Westo „Yeezy“ kolekcijos. Reperio žmona ir jos šeima – geriausia vaikštanti šio prekės ženklo reklama, tad į kitokią pernelyg daug investuoti net ir neverta.

Kim Kardashian jau išpopuliarino ne vieną savo vyro kurtą drabužėlį, kad ir koks keistas jis iš pirmo žvilgsnio atrodytų. Gal taip nutiks ir su nauja tendencija avėti kojines prie šlepečių?

Kokia jūsų nuomonė apie šį Kim Kardashian derinį? Išsakykite ją apklausoje!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis