Šis pareiškimas buvo išplatintas po to, kai kinai J.Bieberio gerbėjai agentūros tinklapį užvertė komentarais, kuriuose reikalavo atsakyti, kada jų numylėtiniui vėl bus leista koncertuoti šalyje.
„Netinkama blogą elgesį pateikti per pasirodymus scenoje“, – teigiama tame pranešime. Jame dainininkas kritikuojamas už kvailystes ir raginamas atversti naują lapą.
„Tikimės, kad Justinas Bieberis gali patobulinti savo žodžius ir darbus užaugdamas ir tapdamas žmonių išties mėgstamu dainininku“, – sakoma kultūros biuro pareiškime.
Viena naujausių dainų, prie kurios prisidėjo ir šis dainininkas, yra Puerto Riko atlikėjų Luiso Fonsi ir Daddy Yankee hitas „Despacito“. Šios ispaniškos dainos, kurios pavadinimas reiškia „lėtai“, originali versija pasirodė sausio mėnesį. Originalus kūrinys ir jo atnaujinta versija su J.Bieberiu yra visų laikų daugiausiai srautiniu būdu siunčiama daina: įvairiomis platformomis, „YouTube“ ir „Spotify“, jos buvo siunčiamos daugiau kaip 4,6 mlrd. kartų, rodo įrašų kompanijos „Universal Music Group“ duomenys.
Vis dėlto Pekinas konkrečiai nepaminėjo, kad J.Bieberis 2014 metais lankėsi Tokijo centre esančioje Jasukunio šventykloje. Ji įrengta milijonams karuose žuvusių japonų paminėti; tarp jų yra ir kai kurie Antrojo pasaulinio karo laikų aukšto rango kariškiai ir politikos veikėjai, tarptautinio tribunolo nuteisti už karo nusikaltimus .
Ši šventykla ištisus dešimtmečius yra kritikos taikinys šalims, kurios nukentėjo nuo Japonijos kolonializmo ir agresijos pirmojoje 20-ojo amžiaus pusėje. Tarp tų šalių yra Kinija ir abi Korėjos.
Dar prieštaringiau vertinamas šalia šventyklos esantis muziejus, kuriame Japonija vaizduojama kaip nuvilta Azijos išvaduotoja ir karo auka.
Tada iškart po savo kelionės J.Bieberis paskelbė atsiprašymą savo gerbėjams iš Kinijos. Socialiniuose tinkluose jis pasidalijo savo daina „Sorry“ ir sakė „klaidingai manęs, kad šventyklos yra tik vietos, skirtos melstis“.