Tirs kartus „Oskarui“ nominuoto Johnny Deppo pavardė anksčiau kino kūrėjams garantuodavo, kad filmas bus žiūrimas ir finansiškai sėkmingas, tačiau pastarieji keturi aktoriaus filmai patyrė visišką fiasko. Johnny Deppo pavyzdys rodo, kad jau nebeužtenka filmui pasamdyti labai gero pagrindinio aktoriaus – reikia, kad pats filmas būtų įdomus. Tuo pačiu ir patys aktoriai, norėdami ir toliau išlikti viršūnėje, privalo atidžiau rinktis vaidmenis.
Johnny Deppo pavyzdys rodo, kad jau nebeužtenka filmui pasamdyti labai gero pagrindinio aktoriaus – reikia, kad pats filmas būtų įdomus. Tuo pačiu ir patys aktoriai, norėdami ir toliau išlikti viršūnėje, privalo atidžiau rinktis vaidmenis.
Praėjusį savaitgalį kino teatruose debiutavo naujausia Johnny Deppo juosta „Viešpatavimas“ („Transcendence“), tačiau pirmojo savaitgalio bilietų pardavimai nežada nieko gero – Jungtinėse Valstijose filmas uždirbo 11,1 mln. JAV dolerių. Palyginimui, žiūrimiausias praėjusio savaitgalio filmas „Kapitonas Amerika: žiemos karys“ („Captain America: The Winter Soldier“) šalyje uždirbo 26,6 mln. JAV dolerių.
„Viešpatavimui“ šiek tiek geriau sekėsi už Atlanto, kur Johnny Deppas yra populiaresnis nei savo tėvynėje. Kitose 27-iose pasaulio šalyse debiutavęs filmas per pirmąjį rodymo savaitgalį uždirbo 17,4 mln. JAV dolerių, kurių daugumą sudarė Kinijos rinkoje surinkti 11,4 mln. JAV dolerių.
„Viešpatavimas“ ne tik uždirbo mažai, bet ir sulaukė labai prastų kino kritikų vertinimų – „Forbes“ teigia, kad tik absoliučiai ištikimas Johnny Deppo gerbėjas, perskaitęs filmo recenzijas, vis tiek eitų į kino teatrą žiūrėti „Viešpatavimo“.
Nekokie pirmojo savaitgalio rezultatai rodo, kad „Viešpatavimas“ taps jau ketvirtu Johnny Deppo filmu iš eilės, patyrusiu finansinę nesėkmę. Pastarasis aktoriaus filmas „Vienišas klajūnas“ („The Lone Ranger“) vos pajėgė padengti filmo kūrimo išlaidas (filmą pastatyti kainavo 215 mln. JAV dolerių, o visame pasaulyje jis uždirbo 260 mln. JAV dolerių). Vaidmuo šiame filme Johnny Deppui netgi pelnė gėdingą „Auksinės avietės“ nominaciją blogiausio metų aktoriaus kategorijoje.
2012-ųjų filmas „Nakties šešėliai“ („Dark Shadows“) uždirbo 245 mln. JAV dolerių, o jį sukurti kainavo 150 mln. 2011-ųjų juosta „Romo dienoraštis“ („The Rum Diary“) netgi neatsipirko – kino teatruose surinkti pinigai padengė vos pusę filmo kūrimo išlaidų.
„Forbes“ skaičiavimais, kad filmas pradėtų nešti pelną ir būtų laikomas sėkmingu, jis turi uždirbti bent jau dvigubai daugiau, nei kainavo jį sukurti.