Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Komiškoje reklamoje Jennifer Aniston laukiasi trynukų ir turi vaiką ateivį

Naujausioje reklamoje su Holivudo žvaigžde Jennifer Aniston (43) sudėti, ko gero, visi juokingiausi kada nors apie šią aktorę sklandę gandai.
Jennifer Aniston naujausioje reklamoje vaidina, kad laukiasi trynukų.
Jennifer Aniston naujausioje reklamoje vaidina, kad laukiasi trynukų. / „Youtube“ stopkadras
Temos: 1 Jennifer Aniston

Satyriškame mineralinio vandens „Glaceau Smartwater“ reklaminiame klipe rodoma tariamai J.Aniston namuose slapta kamera filmuota medžiaga. Aktorė užfiksuotuose kadruose specialiu suveržiančiu elastiniu diržu slepia savo pilvą, o vėliau paaiškėja, kad ji laukiasi trynukų.

Dviejų su puse minučių klipe, kurį pristato garsus radijo ir televizijos laidų vedėjas Ryanas Seacreastas, netrūksta ir kitų šmaikščių akimirkų. Prie J.Aniston namų baseino (kurį žavūs vyriškiai pripildo tuo pačiu, reklamuojamu mineraliniu vandeniu) pasirodo suaugęs aktorės „sūnus“, jį vaidina 44-erių komikas Jimmy Kimmelis. „Eik viršun ir numik“, – neleisdama „sūneliui“ eiti turkštis į baseiną paliepia J.Aniston ir žada vėliau pažaisti slėpynių. Netrukus prie baseino atskuba ir antroji aktorės „atžala“ – nedidukas ateivis, taip pat ketinęs pasipliuškenti vandenyje.

Filmuko finale paaiškėja dar viena šokiruojanti „tiesa“ – nuostabūs ir žvilgantys J.Aniston plaukai tėra perukas, o iš tiesų ji yra tamsiaplaukė garbanė.

Nežinia, ar daug vandens pirkėjų pritrauks tokia reklama, bet stebėti iš savęs pasijuokti mokančią J.Aniston išties smagu.

VIDEO: the jennifer aniston security tapes: secrets revealed by smartwater

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos