Vos tik pasirodžiusios internete D.Moore nuotraukos naujai „Helena Rubenstein“ kosmetikos kampanijai sulaukė daugybės dėmesio. Tačiau aptarinėjama ne kosmetika, kuria ji pasidažiusi, o itin pasikeitęs aktorės veidas.
Neseniai D.Moore išgyventos sveikatos ir vedybinės problemos paliko žymes ant moters veido, ji pastaruoju metu atrodė sulysusi, pavargusi. Tačiau „Helena Rubenstein“ reklamose aktorė vaizduojama pilnesnio veido ir neturi nė vienos raukšlelės, būdingos bet kuriai jos amžiaus moteriai.
Kaip rašo užsienio spauda, panašu, kad nuotraukose užfiksuota dvidešimčia metų jaunesnė D.Moore kopija, labiau primenanti vaško muziejaus skulptūrą, nei tikrą moterį.
Aktorė jau ilgus metus yra kompanijos „Helena Rubinstein“ veidas, bendrovė D.Moore palaikė ir asmeninės krizės metu.
15min.lt montažas/Scanpix nuotr./Demi Moore |
Šis kartas ne pirmasis, kai aktorės veidas yra stipriai retušuojamas šių kosmetikos gamintojų reklamose. Prieš dvejus metus internete sklandė retušuota reklaminė kvepalų nuotrauka ir jos originalas, kuriuos atrado žurnalistai.