Ksenija Sobčiak Maskvoje slapta susituokė su aktoriumi Maksimu Vitorganu

Rusijos „Paris Hilton“ anksčiau tituluota, o dabar opozicijos aktyviste tapusi Ksenija Sobčiak (31) ištekėjo už aktoriaus Maksimo Vitorgano (40). Tokia poros meilės kulminacija nustebino kone kiekvieną, mat nedaugelis žinojo apie Ksenijos ir Maksimo romantiškus santykius.
Maskvoje susituokė televizijos laidų vedėja Ksenija Sobčiak ir aktorius Maksimas Vitorganas
Maskvoje susituokė televizijos laidų vedėja Ksenija Sobčiak ir aktorius Maksimas Vitorganas / „Scanpix“ ir asmeninio albumo nuotr.

Dar visai neseniai K.Sobčiak buvo siejama su politiniu aktyvistu Ilja Jašinu. Jiedu kartu dalyvavo masiniuose protestuose prieš Vladimiro Putino valdžią.

Tačiau Nytimes.com praneša, kad vasario 1-ąją Ksenija prisiekė amžiną meilę lyg iš niekur atsiradusiam aktoriui M.Vitorganui. Apie savo vedybas mergina pranešė socialiniame tinkle Twitter.com.

Rašoma, kad ceremonija buvo slapta, joje dalyvavo tik artimiausi poros šeimų nariai ir bičiuliai. „Ačiū visiems už sveikinimus“, – internete dėkojo nuotaka, tačiau netrukus pasipylė klausimai, kur dingo jos buvęs mylimasis I.Jašinas, tačiau Ksenija į šį klausimą neatsakė.

Kalbama, kad K.Sobčiak buvo per sudėtinga palaikyti santykius su aktyviu opozicijos rėmėju I.Jašinu. „Ji negalėjo visą gyvenimą būti su revoliucionieriumi Jašinu. Ksenija nusprendė, kad jai reikia tikros šeimos, vaikų, o to padaryti visą laiką kovojant ir protestuojant, tiesiog neįmanoma“, – sakė politikos apžvalgininkas Dmitrijus Oreškinas.

Dabartinis K.Sobčiak vyras M.Vitorganas yra garsios sovietų aktorių šeimos atžala. Jis dirbo garsiausiuose Maskvos teatruose, kūrė televizijos laidas, ne kartą yra bendradarbiavęs su K.Sobčiak, kuomet ji nebuvo jo žmona. Rašoma, kad vyras taip pat visuomet rėmė opozicijos idėjas.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis