Kylie Jenner sumanymas užregistruoti savo vardą kaip prekės ženklą suerzino Kylie Minogue

Mūšis dėl vardo kilo, kai amerikiečių realybės šou žvaigždė Kylie Jenner (18 m.) sugalvojo užregistruoti savo vardą kaip prekės ženklą. Tačiau ši 18-metės užgaida suerzino kitą garsią moterį tokiu pačiu vardu – Kylie Minogue (47 m.), rašo „People“.
Kylie Jenner ir Kylie Minogue
Kylie Jenner ir Kylie Minogue / „Scanpix“ nuotr.

Kylie Jenner pernai pateikė prašymą užregistruoti savo vardą kaip prekės ženklą pramogų, mados ir popkultūros pasaulyje. 

Tačiau popžvaigždė Kylie Minogue rimtai nusiteikusi užkirsti tam kelią ir užginčijo Kylie Jenner prašymą, jauniausią Kim Kardashian seserį pavadindama „antrarūše televizijos realybės šou žvaigždute“, kuri žaloja dainininkės reputaciją ir gali kelti klaidingų asociacijų su ja.​

„Panelė Jenner yra aktyvi socialiniuose tinkluose, kur jos polinkis reklamuotis nuotraukomis ir kontroversiški įrašai sulaukė kritikos, pavyzdžiui, iš neįgaliųjų ir afroamerikiečių bendruomenių“, – prekės ženklus registruojančioms institucijoms pateiktuose dokumentuose sako Kylie Minogue.

Tuose pačiuose dokumentuose Kylie Minogue save apibūdina kaip „tarptautiniu mastu žinomą atlikėją, humanitarę ir krūties vėžio aktyvistę“, kai tuo tarpu Kylie Jenner negali pasigirti jokiais realiais nuopelnais.

„Live Nation Lietuva“ nuotr./Kylie Minogue
„Live Nation Lietuva“ nuotr./Kylie Minogue

Šiam konfliktui dėl vardo iškilus į viešumą, Kylie Minogue savo „Twitter“ paskyroje lyg tarp kitko parašė: „Sveiki... mano vardas yra KYLIE“.

Pati Kylie Minogue jau seniau yra užregistravusi savo vardą kaip prekės ženklą, kad tokiu vardu daugiau niekas kitas neprisistatytų muzikos srityje. Taip pat jai jau 20 metų priklauso internetinė svetainė www.Kylie.com. 1988-aisiais pasirodęs debiutinis Kylie Minogue albumas vadinosi „Kylie“, kiti jos albumai taip pat pasirodė vien su Kylie vardu, be jos pavardės.

„Instagram“ nuotr./Kylie Jenner
„Instagram“ nuotr./Kylie Jenner

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų