Kylie Jenner už „Instagram“ įrašą gauna milijoną dolerių: kiek uždirba kitos žvaigždės?

Niekam ne paslaptis, kad instagramas gali būti netgi labai pelninga veikla: jei turi didelį ratą sekėjų, už įrašą reklamos užsakovai gali nepagailėti įspūdingų sumų. Kasmet yra sudaromas sąrašas asmenų, kurie daugiausiai uždirba iš instagramo, ir šiemet pirmoji vieta atiteko jaunajai kosmetikos magnatei Kylie Jenner – jos vienas reklaminis įrašas įvertintas net milijonu dolerių!
Kylie Jenner, Kim Kardashian ir Neymaras
Kylie Jenner, Kim Kardashian ir Neymaras / „Instagram“ ir „Scanpix“ nuotr.

„Instagram“ turtuolių sąrašą kasmet sudaro „Hopper HQ“. Tai, kokių įkainių vadinamieji influenceriai gali prašyti, nulemia jų turimų sekėjų skaičius, tų sekėjų aktyvumas (laikai, komentarai, video peržiūros), sekėjų perkamoji galia, influencerių veiklos sritis ir statusas (pvz., jei tas žmogus yra garsus dar ir dėl kitos veiklos, tada jo įkainiai didėja).

Taigi įvertinus visus šiuos aspektus, pirmoje vietoje atsidūrė Kylie Jenner, kuri, „Forbes“ skaičiavimais, jau visai netrukus taps jauniausia pasaulio milijardiere. Ji iš šios pozicijos į antrą išstūmė pernai pirmavusią Seleną Gomez.

„Scanpix“ nuotr./Prieš metus Selena Gomez daugiausiai uždirbdavo iš „Instagram“ įrašų, dabar ji antra
„Scanpix“ nuotr./Prieš metus Selena Gomez daugiausiai uždirbdavo iš „Instagram“ įrašų, dabar ji antra

„Hopper HQ“ apskaičiavo, kad vienas Kylie Jenner įrašas kainuoja apie 1 mln. JAV dolerių, tuo tarpu už reklamą Selenos Gomez instagrame reikia sumokėti 800 tūkst. JAV dolerių. Šios dvi paauglių dievaitės atitinkamai turi 111 mln. ir 139 mln. sekėjų (Selena yra pats sekamiausias žmogus instagrame!).

Trečią vietą šiame sąraše užima futbolininkas Cristiano Ronaldo, uždirbantis po 750 tūkst. JAV dolerių už reklaminį įrašą.

„Scanpix“ nuotr./Cristiano Ronaldo – daugiausiai iš „Instagram“ uždirbantis vyras
„Scanpix“ nuotr./Cristiano Ronaldo – daugiausiai iš „Instagram“ uždirbantis vyras

Į daugiausiai iš „Instagram“ uždirbančių žmonių dešimtuką pateko dar dvi Kylie Jenner seserys – Kim Kardashian ir Kendall Jenner. Kim užėmė ketvirtą vietą (jos įrašas įkainotas 720 tūkst. JAV dolerių), o Kendall – dešimtą (500 tūkst. JAV dolerių).

TAIP PAT SKAITYKITE: Į seksualiausiųjų šimtuką pateko tik 4 iš 5 Kardashian-Jenner seserų: kuri liko už borto?

Už dešimtuko ribos liko kita jų sesuo Khloe Kardashian, uždirbanti po 480 tūkst. JAV dolerių už įrašą, tačiau vyriausia iš seserų Kourtney tokios įtakos neturi – ji iš viso nepateko į topą.

„Instagram“ nuotr./Seserys Kim, Khloe ir Kourtney Kardashian bei Kylie ir Kendall Jenner su mama
„Instagram“ nuotr./Seserys Kim, Khloe ir Kourtney Kardashian bei Kylie ir Kendall Jenner su mama

Štai „Instagram“ turtuolių TOP-10:

  1. Kylie Jenner – 110 mln. sekėjų – 1 000 000 $ už įrašą
  2. Selena Gomez – 138 mln. sekėjų – 800 000 $ už įrašą
  3. Cristiano Ronaldo – 133 mln. sekėjų – 750 000 $ už įrašą
  4. Kim Kardashian – 113 mln. sekėjų – 720 000 $ už įrašą
  5. Beyonce – 115 mln. sekėjų – 700 000 $ už įrašą
  6. Dwayne'as Johnsonas – 109 mln. sekėjų – 650 000 $ už įrašą
  7. Justinas Bieberis – 100 mln. sekėjų – 630 000 $ už įrašą
  8. Neymaras – 101 mln. sekėjų – 600 000 $ už įrašą
  9. Lionelis Messi – 95,3 mln. sekėjų – 500 000 $ už įrašą
  10. Kendall Jenner – 92,4 mln. sekėjų – 500 000 $ už įrašą

Kaip tikriausiai jau pastebėjote, šiame sąraše – vien asmenys, kurie yra garsūs ir be instagramo. Tie, kuriems „Instagram“ yra viena pagrindinių veiklų, uždirba gerokai kukliau. Tik saujelė tokių influencerių už įrašą gauna po keliasdešimt tūkstančių dolerių.

Tačiau tokių influencerių sekėjų ratas – ženkliai mažesnis, bet jų paskyrose reklaminių įrašų yra daugiau (nes juk tai – vienas iš pagrindinių jų pragyvenimo šaltinių). Pvz., gali turėti tik 2 mln. sekėjų, bet gauti po 6 tūkst. už įrašą, o tokių įrašų kas savaitę būna po kelis.

Visą sąrašą su 75 pozicijom, kuriose – ne vien tik garsenybės, bet ir mados, fitneso, grožio ir maisto instagrameriai, galite rasti štai ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis