„Louis Vuitton“ mados namams – Ukrainos prezidento patarėjo kirtis dėl prielankumo rusų turčiams

Ukrainos prezidento Volodymyro Zelenskio patarėjas pasipiktino prancūzų mados namų „Louis Vuitton“ reklama Paryžiaus mados savaitėje. Jis rėžė, kad prekės ženklas susitepė krauju, nes paskelbė reklamą, kurioje, anot jo, buvo pavaizduotos Rusijos vėliavos spalvos ir raidė „V“.
„Louis Vuitton“
„Louis Vuitton“ / „Scanpix“ ir „Instagram“ nuotr.

Pirmadienį Paryžiaus mados savaitėje pristatytoje „Louis Vuitton“ reklamoje matyti Prancūzijos trispalvė, o vėliavos viduryje – didžiulė raidė „V“, kuri yra „Louis Vuitton“ prekės ženklo simbolis.

Tačiau V.Zelenskio vyriausiasis patarėjas Michailas Podoliakas sekmadienį supeikė prancūzų prekės ženklą „Louis Vuitton“, teigdamas, kad bendrovė savo reklamine kampanija neva siekė padaryti aliuziją į Rusiją, kurios vėliavos spalvos taip pat, kaip ir Prancūzijos, yra raudona, mėlyna ir balta.

„Scanpix“ nuotr./„Louis Vuitton“ reklama
„Scanpix“ nuotr./„Louis Vuitton“ reklama

M.Podoliakui užkliuvo ir simbolis „V“, kuris yra naudojamas rusų kariuomenėje. Rusijos kariuomenė simboliškai naudoja raidę „V“, žyminčią „tiesos stiprybę“, ir raidę „Z“, reiškiančią „pergalę“.

„Elitiniai mados namai, orientuoti į Rusijos nouveau turtuolius, nusprendė viešai pasipuikuoti agresijos simboliais. Prabanga kvepia geriau, kai yra aplaistyta krauju, tiesa, Louis Vuitton?“ – „Twitter“ paskyroje rašė Ukrainos prezidento patarėjas.

Mados namai „Louis Vuitton“ šios situacijos kol kas nekomentavo.

Tiesa, kai kurie internautai pastebėjo, kad prekės ženklas „Louis Vuitton“ tokią vėliavą virš savo parduotuvių yra iškėlęs daugiau nei dešimtmetį, o raidę „V“ savo logotipe naudoja kone nuo pat 1901 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis