M.Markle ruošiasi 40-ojo gimtadienio šventei: samdys O.Winfrey vakarėlių planuotoją

Rugpjūčio 4 d. žymioji Meghan Markle švęs jubiliejinį gimtadienį – jai sueis 40 metų. Ir, pasirodo, šią dieną ji ruošiasi surengti vakarėlį, kuriam pasitelktas Oprah Winfrey planuotojas, praneša metro.co.uk.
Meghan Markle ir Princas Harry, Oprah Winfrey
Meghan Markle ir Princas Harry, Oprah Winfrey / Vida Press nuotr.

Oprah Winfrey planuotojas Colinas Cowie jau seniai žinomas tarp garsenybių. Jis rengė šventes aktoriui Tomui Cruise'ui, realybės šou žvaigždei Kim Kardashian ir dar daugeliui kitų. Visgi, kaip rašo metro.co.uk, Meghan Markle norėtų surengti kuklų vakarėlį.

„Meghan nori nedidelio susibūrimo. Pakviesti apie 65 žmones, tarp kurių būtų jos artimiausi draugai ir šeima. Coliną jai rekomendavo Oprah, kuri visada rengia nuostabius vakarėlius“, – „The Mirror“ pasakojo šaltinis.

Pranešama, kad vakarėlis vyks Kalifornijoje, poros gyvenamosios vietos teritorijoje. Pora ketina šventę rengti su visomis koronaviruso saugumo rekomendacijomis.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Princas Harry ir Meghan Markle
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Princas Harry ir Meghan Markle

Manoma, kad princas Harry gimtadieniui užsisakė pyragą iš netoliese esančios Santa Barbaros kepyklos „Posies & Sugar“. Ji garsėja savo nestandartiniais patiekalais vestuvėms ir didelėms šventėms.

Šventėje svečiai taip pat galės mėgautis vietiniu maistu ir vynu.

Beje, internautai jau dabar šį vakarėlį lygina su praeitų metų poros sūnaus Archie sutiktuvėmis. Tada jos vyko Niujorke esančiame penkių žvaigždučių viešbutyje „Mark“, kuriame kai kurie kambariai už naktį kainuoja net 66 690 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis