Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Madonna sukritikuota už savo albumo reklamą su apraizgytais garsenybių veidais

Popmuzikos superžvaigždė Madonna išprovokavo prieštaringų vertinimų audrą internete, reklamuodama savo būsimąjį albumą „Rebel Heart“ („Maištinga širdis“) nuotraukomis, kuriame garsūs veikėjai, tokie kaip Martinas Lutheris Kingas ir Nelsonas Mandela matomi juoda viela apraizgytais veidais.
Miley Cyrus
Madonnos albumą „Rebel Heart“ reklamuojančios nuotraukos / Instagram nuotr.
Instagram nuotr./Madonna
Instagram nuotr./Madonna

Socialiniame tinkle „Instagram“ paskelbusi savo albumo viršelį, kuriame Madonna irgi matoma viela apipintu veidu, provokuoti nevengianti dainininkė pateikė tokio pat stiliaus nuotraukų, kuriose matomi supančiotais veidais M.L.Kingas, N.Mandela, regio žvaigždė Bobas Marley ir kiti.

Prie nuotraukos su N.Mandela Madonna parašė: „Šis #maištingaširdis kovojo už laisvę!“, prie nuotraukos su M.L.Kingu – „Šis #maištingaširdis turėjo svajonę!“, prieš B.Marley – „Šis #maištingaširdis dainavo apie VIENĄ MEILĘ!“

Kritikai nedelsdami užsipuolė dainininkę; ir vienas jų socialiniame tinkle „Twitter“ rašė: „Menkinti Mandelos ir daktaro Kingo pasiekimus tokiu mastu, kad jų veidai savavališkai padaromi reklamos kampanijos dalimi kažkokiai popmuzikai, rodo smarkiai sutrikusį gebėjimą suvokti... Mane jau nervina visos šios apraišiotų žmonių veidų nuotraukos.“

Kitas parašė, kad Madonna „oficialiai prarado gerbėją mano asmenyje...“

Madonna praėjusį mėnesį išleido šešias dainas iš savo naujojo albumo – kai jos jau buvo nutekintos internete. Vėliau visas albumas buvo paskelbtas įvairiuose portaluose Kalėdų išvakarėse.

Instagram nuotr./Nelsonas Mandela
Instagram nuotr./Nelsonas Mandela

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?