Mary Kate ir Ashley Olsen paaiškino, dėl ko nepasirodys „Pilnos trobos“ tęsinyje

Vos tik pernai pasirodė žinia, kad atgimsta kultinis serialas „Pilna troba“ („Full House“), netilo klausimas, ar greta kitų aktorių žiūrovai išvys ir seriale išgarsėjusias seseris dvynes Mary Kate ir Ashley Olsen.
Ashley Olsen ir Mary-Kate Olsen
Ashley Olsen ir Mary-Kate Olsen / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Derybos su dvynėmis vyko gana ilgai, tačiau galiausiai jos nusprendė, kad „Pilnesnėje troboje“ (atgimęs serialas gavo naują pavadinimą) jos nesifilmuos. Tiesa, būtų užtekę bent jau vienos iš jų sutikimo, mat Mary Kate ir Ashley Olsen pasikeisdamos vaidino vieną personažą – jauniausią Tannerių šeimos atžalą Michelle.

„Ashley sakė, kad ji nesifilmavo nuo 17-os metų ir tiesiog jaučiasi labai nejaukiai vaidindama. O Mary Kate sakė, kad jeigu kuri nors iš jų ir galėtų pasirodyti, tai tik ji, nes Ashley tiesiog nenori to daryti. Bet tam buvo labai netinkamas metas“, – žurnalui „People“ aiškino serialo prodiuseris Bobas Boyettas.

Abi seserys šiuo metu yra labai užsiėmusios savo mados namais „The Row“, o Mary Kate Olsen prieš keletą mėnesių dar pradėjo ir šeimyninį gyvenimą – ji ištekėjo už finansininko Olivier Sarkozy.

„Scanpix“ nuotr./Mary Kate ir Ashley Olsen
„Scanpix“ nuotr./Mary Kate ir Ashley Olsen

Michelle nebuvimą serialo kūrėjai sumanė paaiškinti pasinaudoję Olsen seserų gyvenimo scenarijumi – ji bus pasinėrusi į savo mados imperijos kūrimą Niujorke, dėl to negalės grįžti namo pas savo šeimą. 

„Pilnesnės trobos“ premjera televizijoje numatyta vasario 26-ąją.

Komiškas serialas „Pilna troba“ buvo rodomas aštuonis sezonus – nuo 1987-ųjų iki 1995-ųjų.

Vida Press nuotr./Serialo „Pilna troba“ herojai
Vida Press nuotr./Serialo „Pilna troba“ herojai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis