Maudymosi kostiumėlių reklamoje – standartus laužantis 56-erių modelis Nicola Griffin

Maudymosi kostiumėlių prekės ženklas „Swimsuits for All“ pristatė naująją reklaminę kampaniją, kurioje šiemet įsiamžino ir 56-erių modelis Nicola Griffin, įrodanti, kad ir brandaus amžiaus moteris gali puikiai atrodyti su maudymosi kostiumėliu.
Nicola Griffin
Nicola Griffin / „Swimsuits for All“ nuotr.

„Swimsuits for All“ reklama su Nicola Griffin ir plius dydžio modeliais Ashley Graham (28 m.) bei Philomena Kwao (26 m.) pasirodys garsiajame „Sports Illustrated“ maudymosi kostiumėlių numeryje ir tuo pačiu įeis į istoriją.

Dvi suaugusias dukras turinti Nicola Griffin oficialiai taps vyriausia moterimi, kurios nuotrauka bus išspausdinta elitiniame „Sports Illustrated“ maudymosi kostiumėlių numeryje, kuriame 50 metų karaliavo tobulų formų gražuolės, dažniausiai dvigubai jaunesnės nei Nicola.

„Mes visos esame skirtingų amžių ir dydžių ir tai yra gražu. Mes esame tikros moterys“, – apie „Swimsuits for All“ reklaminę kampaniją, darytą Karibuose, portalui „Daily Mail“ sakė Nicola Griffin.

„Instagram“ nuotr./Nicola Griffin
„Instagram“ nuotr./Nicola Griffin

Visos trys moterys reklamoje pozuoja vilkėdamos vienodais aukso spalvos bikiniais (jų kaina – 49,4 JAV dolerių), ir Nicola Griffin neslepia, kad iš pradžių ją neramino mintis pozuoti vien su bikiniu.

„Nervinausi, nes merginos, su kuriomis dirbau, buvo tokios jaunos, – pasakojo Nicola Griffin. – Nerimavau dėl to, ką jie žada su manimi daryti. Ir jie aprengė mane auksiniu bikiniu! Bet viskas buvo puiku, iš tiesų nebuvo jokių priežasčių nerimauti.“​

Nors Nicola Griffin dirba modeliu, tačiau ji sako niekada nemaniusi, kad pozuos maudymosi kostiumėlių reklamai.

„Niekada apie tai nebūčiau net pasvajojusi. Maniau, kad tai skirta tik jaunoms, gražioms merginoms, o dabar tai ėmė ir nutiko man. Tai tarsi sapnas, jaučiuosi, kad bet kurią minutę galiu pabusti“, – džiaugėsi Nicola Griffin.

Gilt-y as charged. #SwimSexy @philomenakwao @nicolajgriffin @theashleygraham

A video posted by @swimsuitsforall on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų