TAIP PAT SKAITYKITE: Meghan Markle debiutas aukštuomenėje: polo rungtynėse sirgo už princą Harry
Princo Harry ir populiariame seriale „Kostiumuotieji“ („Suits“) vaidinančios Meghan Markle romantiškus santykius britų karališkieji rūmai patvirtino pernai lapkritį.
Ir laukti ilgai nereikėjo, kol karališkosios šeimos gerbėjai pradėjo šluoti iš parduotuvių lentynų bet ką, kuo pasipuošia stilingoji Meghan Markle.
Pirmiausiai gerbėjai nusitaikė į Londono juvelyrinių dirbinių prekės ženklą „Missoma“: po to, kai Meghan Markle buvo nufotografuota perkanti gėles netoli Kensingtono rūmų ir buvo su šios kompanijos žiedais, kainuojančiais 49 svarus sterlingų, jų pardavimai smarkiai išaugo, kaip ir apsilankymai „Missoma“ internetinėje parduotuvėje.
Taip pat dėmesio susilaukė ir 125 svarus kainuojanti paauksuota grandinėlė su pakabučiu, ant kurio išgraviruotas jos vardas bei inkrustuotas mažytis briliantas. Su šiuo papuošalu aktorė nusifotografavo vienoje iš asmenukių, publikuotų asmeninėje „Instagram“ paskyroje.
Kitose „Instagram“ publikuotose Meghan Markle nuotraukose galima atpažinti kitus „Missoma“ papuošalus: auskarus nuo 19 svarų, vėrinius nuo 59 svarų bei žiedus nuo 29 svarų. Meghan Markle šis prekės ženklas patinka, mat jo papuošalais „galima lengvai pasilepinti be jokio kaltės jausmo“, kad per daug išleidai.
Didžiulio dėmesio taip pat sulaukė 197 svarus kainuojanti asimetriška Mayos Brenner auksinė grandinėlė su H ir M raidėmis – vos Meghan Markle buvo pastebėta su ja, šios juvelyrės internetinis puslapis tiesiog užlūžo nuo neregėto srauto.
Šiuolaikiškas Meghan Markle stilius labai skiriasi nuo konservatyvaus ir formalaus Kembridžo hercogienės Catherine stiliaus, be to, stilingoji aktorė mielai nešioja ir paprastiems mirtingiesiems įperkamus drabužius ar aksesuarus iš greitosios mados tinklų. Palyginimui, Kembridžo hercogienė Catherine savo papuošalų dėžutę neseniai papildė mėgstamo prekės ženklo „Asprey“ auskarais už 2 950 svarų ir grandinėle su pakabučiu už 3 150 svarų...
TAIP PAT SKAITYKITE: Hercogienės Catherine išlaidos drabužiams auga kaip ant mielių: šiemet jau atseikėjo 67 tūkst. eurų
Beje, smarkiai išaugęs Meghan Markle gerbėjų ratas nusitaikė ne tik į jos mėgstamus papuošalus – štai paprasta juoda „Kootenay Classics“ kepuraitė, kainuojanti 13 svarų, kurią aktorė dažnai nešioja laisvalaikiu, jau išparduota.
Meghan Markle efektą jau pastebėjo ir batų prekės ženklai „Kamik“ ir „Sarah Flint“, kurie žurnalui „Vanity Fair“ sakė, kad smarkiai išaugo jų batelių, kuriais įvairiomis progomis avėjo Meghan Markle, pardavimai.
Maža to, internete atsirado net tinklaraštis „Meghan's Mirror“ (liet. „Meghan veidrodis“), kurio autorės Amanda Dishaw iš Vankuverio ir Christine O'Brien iš Vašingtono bando susekti viską, ką princo Harry mergina rengiasi, ir savo skaitytojams praneša, kur nusipirkti jei ne tiksliai tuos pačius, bet bent jau labai panašius drabužius ar aksesuarus į tuos, kuriais puošiasi stilingoji aktorė – pradedant nuo drabužių, vilkėtų filmuojantis seriale „Kostiumuotieji“, iki gertuvės, kurią aktorė nešasi į jogos užsiėmimus.