Meghan Markle po 5 metų pertraukos priėmė netikėtą sprendimą: spėjama – turi ypatingą tikslą

42 metų Meghan Markle kovo 14 dieną oficialiai pristatė prekės ženklą „American Riviera Orchard“. Nors kol kas detalių pateikiama nedaug, tačiau iš naujai sukurtos socialinio tinklo „Instagram“ paskyros galima spėti, ką planuoja veikti Sasekso hercogienė.
Meghan Markle
Meghan Markle / „Scanpix“ nuotr.

M.Markle „Instagram“ paskyros aprašyme rašoma: „Meghan, Sasekso hercogienė, įsteigta 2024 m.“.

Paskyroje taip pat įdėtas ir prekės ženklo logotipas, o istorijose pasirodė ir pirmas vaizdo įrašas. Jo pradžioje pasirodo jau minėtas logotipas, baltų gėlių puokštė ir pati M.Markle.

Nors kol kas tiksli prekės ženklo veikla nėra žinoma, tačiau spėjama, kad projektas bus jos ankstesnio tinklaraščio „The Tig“ tęsinys.

Žinia apie Markle sugrįžimą į „Instagram“ pasirodė praėjus kelioms dienoms po to, kai jos svainė princesė Kate Middleton įsivėlė į nuotraukų redagavimo skandalą.

Žmonės.lt primena, kad drama socialiniuose tinkluose kilo, kai Kensingtono rūmai pasidalijo pirmąją oficialią Velso princesės Catherine, nuotrauka, praėjus dviems mėnesiams po operacijos. Fotografija turėjo užkirsti kelią internete paplitusioms konspiracijos teorijoms apie Kate sveikatą, tačiau tik dar įaudrino kalbas – internautai pastebėjo nuotraukoje „photoshop“ klaidų. Vėliau atvaizdą iš nuotraukų archyvų išėmė net keturios tarptautinės agentūros, skelbia BBC.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų