Meghan Markle suknelė už 25 svarus išparduota akimirksniu: gudručiai perparduoda 6 kartus brangiau

Princo Harry žmona Meghan Markle turi begales gerbėjų visame pasaulyje, o ypač moterys žavisi jos stiliumi. Tačiau hercogienės drabužiai ne visada įkandami paprastoms moterims, tad vos jai apsirengus pigesnių prekės ženklų kūriniais, kyla tikras ažiotažas.
Meghan Markle su H&M suknele
Meghan Markle su H&M suknele / Scanpix ir H&M nuotr.

Taip nutiko ir praėjusią savaitę, kai pirmagimio besilaukianti hercogienė apsilankė gyvūnų prieglaudoje, kurios globėja tapo.

Šiam vizitui Meghan apsirengė šviesiai kreminės spalvos megzta suknele, kuri, jos gerbėjų džiaugsmui, buvo iš H&M parduotuvės ir kainavo viso labo 25 svarus! Tokią pačią suknelę buvo galima įsigyti ir Lietuvoje, jos kaina siekė 29,99 euro.

Tačiau nieko nuostabaus, kad Meghan vilkėta pigaus prekės ženklo suknelė buvo iššluota kone akimirksniu – per 24 valandas jos nebeliko. Meghan vilkėta suknele susižavėjo ir lietuvės – likę tik L ir XL dydžiai.

„Scanpix“ nuotr./Sasekso hercogienė Meghan su H&M suknele
„Scanpix“ nuotr./Sasekso hercogienė Meghan su H&M suknele

Na o nebrangi suknelė tapo puikia proga pasipelnyti gudručiams – tuoj pat šis suknelės modelis atsirado internetinėse drabužių perpardavinėjimo svetainėse, tik žymiai didesne kaina.

Tos moterys, kurios žūtbūt nori atrodyti kaip Meghan, bet pavėlavo nusipirkti suknelę tiesiai iš H&M, kviečiamos ją įsigyti iš perpardavinėtojų šešiskart brangiau – net už 150 svarų!

VIDEO: Meghan Markle prajuokino netikėta replika apie jos apvalėjantį pilvuką
VIDEO: Gerbėjams spėlioti nebereikės: Meghan Markle pati prasitarė, kada gimdys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis