Japoniukei Chanco gruodžio 23-iąją suėjo vieneri, o ji jau turi daugiau kaip 317 tūkst. sekėjų „Instagram“ tinkle – tiek žmonių susižavėjo mergaite, kurios nuotraukas publikuoja jos mama Mami Kano.
„Esu tokia nustebinta dėl žmonių reakcijos, bet tuo pačiu ir labai didžiuojuosi pagyromis iš daugybės skirtingų šalių“, – portalui „People“ sakė jaunosios interneto žvaigždės mama.
Socialinių tinklų vartotojai ne vieninteliai pastebėjo išskirtinės išvaizdos mergaitę – Chanco gavo pasiūlymą tapti „Pantene“ šampūnų reklaminiu veidu. Šią savaitę Japonijoje pasirodė pirmosios „Pantene“ reklamos su Chanco, kuriose mažylė pozuoja kartu su vietos TV įžymybe Sato Kondo, giriama už natūralią žilų plaukų šukuoseną.
Paklausta, ar ateityje planuoja keisti dukters šukuoseną, Chanco mama sakė, kad yra linkusi palikti ją ilgais plaukais. Bet kai jau leis jų ilgis, norėtų išmėginti naujas šukuosenas, pavyzdžiui, kasytes. Na o besidomintiems, ar sunku prižiūrėti tokius vešlius plaukus tokiam mažam kūdikiui, mergaitės mama sako nematanti jokios problemos: „Tiesiog šukuoju juos ir leidžiu jai gyventi taip, kaip jai norisi“.
Štai daugiau žavingosios Chanco nuotraukų: