Metus trukusi kova tarp „Justice“ ir J.Bieberio nesibaigė: elektroninės muzikos duetas grasina teismais

Prancūzijos šokių muzikos duetą „Justice“ papiktino ant naujausio Justino Bieberio albumo panaudotas „kryžiaus“ logotipas. Grupės vadybininkas žada imtis teisinių veiksmų.
Justinas Bieberis, „Justice“
Justinas Bieberis, „Justice“ / Vida Press, „Scanpix“ nuotr.

Vasario 26 dieną paskelbus, kad dviejų „Grammy“ statulėlių ir dar keliolikos nominacijų savininkas Justinas Bieberis išleido ilgai lauktą, šeštą studijinį albumą „Justice“, jo gerbėjai bei prancūzų muzikos įrašų leidybos įmonė „Ed Banger Records“ pastebėjo panašumų tarp pavadinimo šrifto Bieberio albumo viršelyje ir elektroninės muzikos dueto „Justice“ logotipo.

„Rytą, kai Bieberis paskelbė apie savo albumą, buvo gana sunku praleisti“, – sakė „Justice“ vadybininkas Tyleris Goldbergas.

„Vos tik pasirodė atlikėjo albumas, mes pradėjome gauti gerbėjų laiškus, jie teigė taip pat pastebintys panašumus tarp grupės „Justice“ ir Justino Bieberio albumo logotipų. Mūsų klausė, ar tai reiškia grupės ir atlikėjo bendradarbiavimą“, – sakė T.Goldbergas.

Įrašų kompanija „Ed Banger Records“ tokį panašumą pastebėjo dar vasario pabaigoje, kai buvo atskleistas Justino Bieberio albumo viršelis. Kovo 10 d. „Justice“ advokatas kreipėsi į Bieberio advokatą ir paragino atlikėją atsisakyti „Justice“ pavadinimo šrifto, kuriame „t“ raidė pavaizduota kryžiaus logotipu. Anot jo, tokį logotipą jau patentavusi prancūzų elektroninės muzikos grupė.

„Jūsų naudojimasis logotipu yra neteisėtas. Jūs negavote „Justice“ leidimo naudoti tokį ženklą. Be to, Bieberio darbas niekaip nėra susijęs su „Justice“. Toks ženklo naudojimas yra ne tik neteisėtas, bet gali apgauti ir suklaidinti vartotojus“, – rašoma laiške.

Tačiau, pasirodo, pačio Justino Bieberio komanda dar 2020-aisiais, balandžio 29 dieną elektroniniu laišku kreipėsi į „Justice“ vadovybę, norėdama susisiekti su dizaineriu, sukūrusiu „Justice“ logotipą.

„Mes bandėme susisiekti su dizaineriu, kuris sukūrė „Justice“ logotipą. Tikėjomės, kad jis galės mus nukreipti teisinga linkme“, – sakė J.Bieberio komandos narys.

Užsienio žiniasklaida rašo, kad dizaineris sutiko aptarti logotipo dizainą, tačiau vėliau atlikėjo komanda su juo bendradarbiavimą nutraukė.

Laiške, kuriuo „Justice“ advokatai kreipėsi į atlikėjo advokatus prašoma nedelsiant imtis teisinių veiksmų ir atlyginti grupės patirtą žalą.

„Toks ženklo naudojimas albume reiškia ir pažeidimą, ir prekės ženklo atskiedimą. Bieberio komanda žinojo apie „Justice“ ženklą. Tai tyčinis pažeidimas“, – teigiama laiške.

Tiesa, anot užsienio naujienų portalo RollingStone, J.Bieberio komanda atmetė tokius skundus teigdama, kad ant dainininko albumo pavaizduotas logotipas nepažeidė dueto „Justice“ prekės ženklo.

15min primena, kad albumas „Justice“ net pandemijos akivaizdoje grąžino Justiną į sceną, kur jis dar kartą įrodė, kad gyvi pasirodymai yra jo stiprioji pusė.

Anksčiau išleistas dainas jis jau atliko naujametiniame „T-Mobile“ koncerte, „Nickelodeon“ vaikų pasirinkimo apdovanojimų ceremonijoje, net du kartus koncertavo „Saturday Night Live“ laidoje ir kituose renginiuose.

Akylesni klausytojai galbūt pastebėjo, kad naujajame Justino Bieberio albume didžioji dalis dainų parašytos apie jo sutuoktinę Hailey Bieber arba jai. Vienas jautriausių mylimajai skirtų kūrinių – „Unstable“.

Kaip sufleruoja pavadinimas, ši daina – odė laikotarpiui, kuomet Justinas Bieberis jautėsi netvirtai ir net bandė „atbaidyti“ nuo savęs Hailey.

„Man tai labai jautri daina, nes maždaug prieš metus jaučiausi labai blogai, – prieš albumo pasirodymą „The Sun“ sakė dainininkas. – Laimei, šalia turėjau žmoną, tad ir šios dainos pagrindinė žinutė yra „Mylėjai mane, kai buvau nepastovus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis