Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Michelle Obama sutriuškino „50 pilkų atspalvių“ priklausiusį rekordą: jos knygos reikia visiems

Buvusi pirmoji JAV ponia Michelle Obama (55 m.) – įkvepianti ir žavinti asmenybė ne vien savo gimtojoje šalyje, bet ir visame pasaulyje. Tą rodo rekordiniai jos autobiografinės knygos pardavimai – buvusi prezidentienė pranoko net kultinius „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“.
Michelle Obama
Michelle Obama viename iš savo knygos pristatymų / „Scanpix“/AP nuotr.

Praėjo jau du mėnesiai nuo tada, kai prekyboje pasirodė Michelle Obamos memuarai „Becoming“ (Lietuvoje išleista pavadinimu „Mano istorija“), ir jie vis dar tebėra graibstomi kaip karštos bandelės ne vien Amerikoje, bet ir kitose pasaulio šalyse (knyga iš karto išleista 24 kalbomis).

Obamos knyga vis dar užima pirmą vietą didžiausioje internetinėje parduotuvėje „Amazon“ kaip geriausiai šiuo metu perkama knyga. Numeris vienas poziciją jos knyga visais formatais užėmė 47 dienas iš eilės, o tai – „Amazon“ rekordas.

Iki šiol ilgiausiai tuo pasigirti galėjo pirmoji erotinės trilogijos „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ dalis, rekordas jai priklauso septynerius metus iki Michelle Obamos knygos pasirodymo.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Michelle Obamos knyga „Becoming“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Michelle Obamos knyga „Becoming“

CNN pastebi, kad 47-ą prekybos dieną Michelle Obamos memuarus iš pirmos vietos išstūmė kita knyga, bet jos „Becoming“ greitai vėl sugrįžo į topo viršūnę.

Beje, Michelle Obamos autobiografija taip pat tapo greičiausiai perkama knyga Amerikoje 2018 metais: per pirmas 24 prekybos valandas jos nupirkta daugiau nei 725 tūkst. egzempliorių. Kitaip tariant, kiekvieną sekundę jos buvo nuperkama po devynis egzempliorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?