Reklamą galite pamatyti paspaudę čia.
Toje grožio produktų kompanijos „Rodial“ reklamoje „Juodosios gulbės“ (Black Swan) žvaigždė gundomai pozuoja iš žurnalo „Esquire“ puslapio. Reklamoje vartotojams leidžiama suprasti, kad jie gali turėti „kūną, dėl kurio verta mirti“, jeigu naudos anticeliulitinį kremą.
Reklamoje, kuri buvo išsiuntinėta elektroniniu paštu, priduriama: „Įgyk Milos Kunis „Esquire“ išvaizdą su šia intensyvia formule, kuri padeda greitai sumažinti matomą celiulitą ... Išlygink savo užpakaliuką, šlaunis ir pilvuką su šiuo turėti privalomu A sąrašo (produktu)“.
Britų Reklamos standartų administracijos (ASA) pareigūnai, sulaukę skundo, ištyrė kompanijos teiginius ir nusprendė, kad „Rodial“ vadovai negali pagrįsti teiginių apie savo produktą.
ASA pareiškime sakoma: „Kadangi nebuvo pateikta tvirtų įrodymų, įrodančių teiginius dėl produkto numanomo veiksmingumo ar (dėl to), kad Mila Kunis tokią išvaizdą kaip nuotraukoje pasiekė dėl šio produkto vartojimo, mes padarėme išvadą, kad ši reklama yra klaidinama“.