Mirė legendinis japonų dizaineris, mados novatorius Issey Miyake

Antradienį pasklido žinia, kad penktadienį nuo kepenų vėžio mirė revoliucinis japonų dizaineris Issey Miyake. Japonijos mados legenda anapilin iškeliavo būdamas 84 metų.
Japonų dizaineris Issey Miyake
Japonų dizaineris Issey Miyake / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Liūdną žinią apie Issey Miyake mirtį pranešė jo įmonė. Dizainerio gyvybė po kovos su onkologine liga užgeso penktadienį ir jau įvyko privačios laidotuvės, praneša Japonijos žiniasklaida.

Žinomas dėl savo novatoriško stiliaus ir kvepalų, Miyake sukūrė pasaulinį mados prekės ženklą, kuris, be kita ko, kūrė kultinius Steve'o Jobso džemperius aukštu kaklu.

Issey Miyake taip pat nemokamai sukūrė 1992 olimpinių žaidynių aprangą Lietuvos sportininkams.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Japonų dizaineris Issey Miyake
AFP/„Scanpix“ nuotr./Japonų dizaineris Issey Miyake

Daugiau nei 50 metų trukusioje karjeroje jis eksperimentavo su tradicinėmis ir moderniomis technikomis.

Miyake gimė 1938 m. Hirošimoje. Jam buvo vos septyneri, kai miestą nuniokojo Jungtinių Valstijų numesta atominė bomba.

Būdamas suaugęs jis nenorėjo apie tai kalbėti, o 2009 m. laikraštyje „New York Times“ rašė, kad nenori būti žinomas kaip „dizaineris, kuris išgyveno po atominės bombos“.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Japonų dizaineris Issey Miyake
AFP/„Scanpix“ nuotr./Japonų dizaineris Issey Miyake

Septintajame dešimtmetyje jis persikėlė į Paryžių, kur dirbo su garsiais mados dizaineriais Guy Laroche'u ir Hubert'u de Givenchy.

Trumpam persikėlė į Niujorką, o 1970 m. grįžo į Tokiją ir atidarė Miyake dizaino studiją.

Devintajame dešimtmetyje jis buvo pripažintas vienu novatoriškiausių pasaulio dizainerių, nes dirbo su įvairiomis medžiagomis – nuo plastiko iki metalo, taip pat su tradicinėmis japoniškomis medžiagomis ir popieriumi.

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis