Monica Bellucci tapo „Dolce & Gabbana“ lūpdažių linijos veidu

Garsi kino žvaigždė ir modelis Monica Bellucci prisijungė prie aktorių Scarlett Johansson ir Felicity Jones bei tapo „Dolce & Gabbana“ naujos kosmetikos linijos veidu.
Monica Bellucci
Monica Bellucci / AFP/„Scanpix“ nuotr.

47-erių M.Bellucci yra ilgametė dizainerių Domenico Dolce ir Stefano Gabbana bičiulė. Mados kūrėjai parodė, kaip žavisi aktore, pakviesdami ją pristatyti vardinę lūpų dažų kolekciją. „Dolce & Gabbana“ pranešime nurodoma, kad „The Monica Lipstick“ kolekcija spinduliuoja neįtikėtiną patrauklumą ir ja bus prekiaujama ribotą laiką.

„Jos garsios putlios lūpos, nepriekaištingos veido formos ir išraiškingos akys skleidžia paslaptį ir šarmą, tokį, kuris atspindi „Dolce & Gabbana“ moters esmę“, – rašoma pranešime.

Savo patrauklumu ir moteriškomis kūno formomis garsėjanti M.Bellucci taip pat pozavo „Dolce & Gabbana“ šių metų pavasario kolekcijai. Gimtojoje Italijoje ji jau ilgus metus laikoma tikru sekso simboliu. „Mes mylime Monica ir per pastaruosius 20 metų esame su ja dirbe daugybę kartų. Jos grožis nepavaldus laikui“, – sakė D.Dolce.

Ir nors M.Bellucci grožiu niekas neabejoja, akivaizdu, kad kai kuriose reklaminėse nuotraukose ji padailinta nuotraukų redagavimo programomis, o naujojoje lūpdažio reklamoje ant jos veido apskritai nėra nė raukšlelės. Visai neseniai už nusiskundimus perdėtu ir tikrovės neatitinkančiu nuotraukos redagavimu kilo skandalas dėl aktorės Rachel Weisz kremo nuo raukšlių reklamos.

Seksualioji M.Bellucci yra ištekėjusi už prancūzų aktoriaus Vincento Casselio, su kuriuo augina du vaikus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis