Britų prekės ženklas „EdgyLittlePieces“ „TikTok“ paskyroje paskelbė vaizdo įrašą, kuriame moteris reklamuoja itin atvirą suknelę. Teigiama, kad šis drabužis tinkamas įvairioms progoms, net laidotuvėms.
„Tiek daug žmonių manęs prašė, kad apsirengčiau tai, kas tinkama laidotuvėms, – vaizdo įraše kalba moteris, vilkėdama itin atvirą suknelę. – Manau, kad ji [suknelė] iš tiesų yra tobula tokiai dienai.“
Tikriausiai publikuodama tokį vaizdo įrašą moteris nesitikėjo, kad šis sulauks kritikos bangos. Netikėta reklama pašiurpino žiūrovus – jie netruko pasmerkti, jog tokia apranga nederama jokioms svarbioms progoms. Kai kurie internautai pastebėjo, jog moteris atrodo it išsiruošusi į naktinį klubą, o ne į laidotuves.
„Ar tu juokauji?“ – stebėjosi vienas komentatorius, kuriam neilgai trukus pritarė ir kitas: „Mergaite, ne. Tiesiog ne“.
Nors ir sulaukusi aršios kritikos, po kurio laiko moteris paskelbė dar vieną vaizdo įrašą, kuriame demonstravo būdus, kaip šią suknelę galima užsirišti.
„Ją galima užsitempti, kad per laidotuves atrodytumėte kukli, o po ceremonijos ir vėl atlaisvinti“, – kalbėjo ji.
Visgi ir antrasis moters vaizdo įrašas sulaukė pasmerkimo.