#WomenNotObjects kūrėjai 2015-ųjų lapkričio 18-ąją į „Google“ paieškos sistemą įvedė frazę „moters objektizavimas“ ir surado šimtus tūkstančių atvejų, kuomet moteris, dažnai apsinuoginusi, reklamoje vaizduojama tiesiog kaip priemonė parduoti absoliučiai bet kokį daiktą.
TAIP PAT SKAITYKITE: Prabangios juvelyrikos reklama kelia pasaulinę pasipiktinimo bangą
Kelios iš šių reklamų buvo panaudotos kuriant įtaigų vaizdo siužetą, kuriame moterys sarkastiškai atsiliepia apie reklamas, žeminančias jų orumą.
„Dievinu oraliniu būdu tenkinti sumuštinius“, – sako viena moteris, rankose laikydama seksistinę užkandinių tinklo „Burger King“ reklamą.
„Aš mėgstu miegoti su vyrais, kurie nežino mano vardo“, – sarkastiškai apie lipnių lapelių reklamą atsiliepia kita moteris.
„Raktas į mano širdį – vyras, kvepiantis vagina“, – vyriškų „Tom Ford“ kvepalų reklamą komentuoja kita moteris.
„Aš esu tavo motina/dukra/sesuo/kolegė/vadovė/direktorė. Nekalbėk su manimi šitaip“, – įtaigiai socialinę reklamą, priverčiančią susimąstyti, užbaigia jos kūrėjai.