Motinystei dedikuotame klipe – Liv Tyler ir „Victoria's Secret“ angelas Candice Swanepoel su vaikais

Motinos dienos proga Holivudo aktorė Liv Tyler pristatė savo kurtą vaizdo klipą „Mama sakė“ („Mama Said“), dedikuotą motinystei ir socialinei kampanijai „Kiekviena mama svarbi“ („Every Mother Counts“).
Candice Swanepoel ir Liv Tyler su vaikais
Candice Swanepoel ir Liv Tyler su vaikais / Vida Press nuotr.

Šį 56 sekundžių trukmės reklaminį klipą aktorė režisavo drabužių parduotuvių tinklo „Gap“ kvietimu. Jame kartu su Liv Tyler nusifilmavo jos jauniausi vaikai – dvejų sūnus Sailoras ir devynių mėnesių dukra Lula.

Klipe taip pat su savo atžalomis nusifilmavo ir kitos garsios mamos: „Victoria's Secret“ angelas Candice Swanepoel su septynių mėnesių sūnumi Anacanu, modelis Coco Rocha su dvejų metų dukra Ioni, aktorė Jurnee Smollett-Bell su šešių mėnesių sūnumi Hunteriu, bei menininkės Ali ir Cass Bird su vaikais Leo ir Mae.

Reklamos tikslas – „švęsti motinystę“, ir joje skamba pozityvios citatos apie klipo herojų patirtį tapus mamomis. Pavyzdžiui, „Kiekviena akimirka buvo tiksliai tokia, kokios aš tikėjausi“ arba „Tai pati geriausia mano gyvenimo patirtis“.

Vida Press nuotr./Candice Swanepoel su sūnumi Anacanu
Vida Press nuotr./Candice Swanepoel su sūnumi Anacanu

„Aš dažnai pagalvoju apie dalykus, kuriuos man visą gyvenimą kartojo mano močiutė ir mama. Prisiminti augant, ką tavo mama sakė, kai buvai vaikas, yra labai svarbu. Aš dažnai stengiuosi pagalvoti, ką ir kaip galiu pasakyti savo vaikams, kad jie išgirstų mane taip pat, kaip aš išgirdau savo mamą“, – apie klipo idėją pasakojo Liv Tyler.

Su šiuo klipu kviečiama aukoti ne pelno siekiančiai organizacijai „Kiekviena mama svarbi“, kuri yra „pasišventusi pasirūpinti, kad nėštumas ir gimdymas kiekvienai mamai, kad ir iš kur ji bebūtų, praeitų saugiai“.

VIDEO: ‘Mama Said’ a Gap Film

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis