Naująja Lara Kroft pretenduoja tapti „Žvaigždžių karuose“ sužibėjusi Daisy Ridley

Naujausioje „Žvaigždžių karų“ dalyje sužibėjusi britų aktorė Daisy Ridley (23 m.) patvirtino, kad derasi dėl Laros Kroft vaidmens naujoje filmo, kuriame pagrindinį vaidmenį sukūrė Angelina Jolie (40 m.), versijoje.
Angelina Jolie filme „Kapų plėšikė Lara Kroft: gyvybės lopšys“ ir Daisy Ridley
Angelina Jolie filme „Kapų plėšikė Lara Kroft: gyvybės lopšys“ ir Daisy Ridley / Kadras iš filmo ir „Scanpix“ nuotr.

Į kino ekranus sugrąžinti kapų plėšikę Larą Kroft sumaniusios kino kompanijos „Warner Bros.“ ir MGM šiuo metu ieško naujos aktorės, kuri galėtų įkūnyti pagrindinę heroję.

Kaip praneša „The Hollywood Reporter“, viena iš pretendenčių į šį vaidmenį yra Daisy Ridley. Ji pati patvirtino, kad „buvo pokalbių šia tema“, tačiau kol kas ji nėra sulaukusi jokio oficialaus pasiūlymo.

„Laukiu, kol kas nors pasakys: „Mums reikia tavęs, padarykime tai“, – sakė aktorė, kurios kandidatūra dar nėra patvirtinta.

Nors šiuo metu Daisy Ridley filmuojasi naujoje „Žvaigždžių karų“ dalyje, aktorė sako dar galinti skirti laiko ir kitiems filmams, galbūt net naujai franšizei.

„Be jokios abejonės, aš bandau užpildyti savo darbų kalendorių“, – sakė aktorė, kuriai po „Žvaigždžių karų“ atsivėrė daug naujų galimybių.

„Esu žaidęs „Tomb Raider“ kompiuterinį žaidimą, – sakė Daisy Ridley kolega „Žvaigždžių karuose“ Johnas Boyega. – Parašiau Daisy žinutę: „Tai tu! Privalai prie to prisidėti, nes tu galėtum būti naujoji Lara Kroft“. Ji tikrai galėtų.“​

Žmonės.lt primena, kad 1996-aisiais sukurtas kompiuterinis žaidimas apie archeologę Larą Kroft į kino ekranus buvo perkeltas 2001-aisiais, tuomet pagrindinį vaidmenį atliko Angelina Jolie. Aktorė vaidino ir po dvejų metų pasirodžiusioje antroje filmo dalyje „Kapų plėšikė Lara Kroft: gyvybės lopšys“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis