Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Naujas „Chanel“ veidas – Marilyn Monroe

Marilyn Monroe ir po mirties reklamuoja prabangius kvepalus „Chanel No. 5“.
Marilyn Monroe
Marilyn Monroe / „Scanpix“ nuotr.

Ekrano legenda, kuri, kaip žinia, šiuos kvepalus vadino savo mėgstamiausiais, vadovavimą jų reklamai perima po tokių šio prekės ženklo ambasadorių kaip Carole Bouquet, Nicole Kidman ir Bradas Pittas, kuris pasirodė naujausiojoje „No. 5“ reklamos kampanijoje.

Dabar estafetę iš B.Pitto perima M.Monroe – „Chanel“ bosai parengė naują reklamą su anksčiau neskelbtomis aktorės nuotraukomis ir negirdėtu garso įrašu, kuriame ji aiškina savo garsiąją frazę apie tai, kad lovoje nevilki nieko, tik lašelį „Chanel No. 5“.

Filmuke „Marilyn and No. 5“ ji sako: „Jie uždavinėja tau tokius klausimus kaip ... „Ką vilkite lovoje? Pižamos viršutinę dalį?“ ... „Kokius nors naktinius?„ Tad aš pasakiau „Chanel No. 5“, nes tai – tiesa!“

VIDEO: Marilyn and N°5 - Inside CHANEL

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos