Naujas Pietų Korėjos triumfas: serialą „Squid Game“ nurungė rimtas konkurentas

Smurtinių elementų turintis Pietų Korėjos fantastinis serialas „Hellbound“ per 24 valandas po savo debiuto kino platformoje „Netflix“ viršijo žiūrovų srautus daugiau nei 80-tyje šalių ir aplenkė populiarųjį serialą „Kalmaro žaidimas“ („Squid Game“).
„Squid Game“, „Hellbound“
„Squid Game“, „Hellbound“ / Vida Press, „Netflix“ nuotr.

Pietų Korėjos rinka vis labiau įsitvirtina kino platformų top'uose. Neseniai žaibiškai išpopulairėjęs ir žiūrovų dėmesį sukaustęs „Squid Game“ užleidžia vietą dar vienam serialui – „Hellbound“, rašo „The Guardian“.

„Netflix“ platformoje per naktį jis tapo pasauliniu reiškiniu ir žiūrimiausia TV laida srautinio perdavimo platformoje.

Srautinių transliacijų įvertinimus visame pasaulyje teikiančios „FlixPatrol“ svetainės analitikos duomenimis, „Hellbound“ lapkričio 20 dieną buvo žiūrimiausias „Netflix“ televizijos serialas pasaulyje. Per 24 valandas nuo debiuto pradžios jis viršijo transliacijų reitingus daugiau nei 80-tyje šalių.

Seriale vaizduojami grafiniais įrankiais sukurtų demonų smurtiniai veiksmai. Šios būtybės medžioja nusidėjėlius, kuriuos yra aplankiusi dangaus būtybė ir pranešusi apie jų mirties datą bei laiką. Milžiniškos būtybės sudegina savo aukas ir pasiunčia jas į pragarą, taip sukeldamos visuomenės baimę bei isteriją.

Serialo, kurį režisavo Yeon Sang-ho, premjera įvyko 2021 metų rugsėjo mėnesį Toronto tarptautiniame kino festivalyje.

Pietų Korėjos kino rinkos įvertinimą pasauliniu mąstu rodo daugybės žiūrovų dėmesys ir įvertinimai. Pavyzdžiui, rugsėjo 19 dieną pristas „Squid Game“ pirmoje žiūrimiausių serialų vietoje išliko 46 dienas iš eilės.

Spalio mėnesį apytiksliai 142 mln. namų ūkių 94 šalyse žiūrėjo šį serialą, išpopuliarėjusį dėl smurtinių scenų. Apskaičiuota, kad „Netflix“ jis uždirbo apie 797 mln. eurų pelno.

Anksčiau „Squid Game“ režisierius Hwang Dong-hyuk yra sakęs, kad artėja antrasis „Squid Game“ sezonas, vis dėlto daugiau atskelisti jo pasirodymo datos nepanoro.

„Manau, kad dar per anksti pasakyti, kada ir kaip įvyks antrojo sezono pristatymas“, – sakė Hwang Dong-hyuk.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Squid Game“ neįtikėtinai sėkmingas, bet jo žvaigždė vaidmenų Holivude netrokšta

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis