Tylerio Gilletto ir Matto Bettinelli-Olpino režisuotas filmas pasakos žiūrovui apie iš pirmo žvilgsnio laimingą jaunavedžių porą, kuri, grįžusi iš medaus mėnesio, sužino besilaukianti kūdikio.
Nors žinią pora pasitinka džiugiai, netrukus jų gyvenime ima dėtis keisti dalykai. Būsimas tėvas supranta, kad neįprastą žmonos elgesį lemia jos įsčiose augantis vaikas, šeimos situacija tampa velniškai nekontroliuojama.
Siaubo filmui sukurta siaubą kelianti reklaminė kampanija – tuo įsitikino Niujorko gyventojai ir miesto svečiai. Filmo kūrėjai nutarė juostą pareklamuoti itin neįprastu būdu: Niujorko gatvėse jie paliko kūdikio vėžimėlį, o jame – monstrą primenančio kūdikio robotą. Šiam pradėjus verkti, praeiviai visi it vienas skubėjo prie vežimėlio, tačiau tučtuojau nuo jo atšoko – juos išgąsdino staigūs „kūdikio“ judesiai ir pribloškianti išvaizda.
Visas praeivių gąsdinimo procesas sugulė į vieną reklaminį vaizdo klipą, kurį peržiūrėję, jei garsiai ir nesijuoksite, tai bent jau sunkiai tramdysite šypseną.
Pamatyti neįprastą filmo „Šėtono belaukiant“ reklaminę kampaniją galite čia, įvertinti – komentaruose.