„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Nuotrauka, tikrai verta dėmesio: įsiamžinęs The Weeknd milijonus paliko be žado

Akivaizdu, kad The Weeknd tikrai žino, kaip elgtis, kad milijonams jo sekėjų tiesiog atviptų žandikaulis. Taip pasaulis reaguoja į naujausią atlikėjo nuotrauką. Ši – tikrai verta dėmesio.
The Weeknd vaizdo klipui sukurtas įvaizdis
The Weeknd vaizdo klipui sukurtas įvaizdis / Instagram ir Vidapress nuotr.

Pradėkime nuo to, kad šiuo metu muzikos topų viršūnėse pirmaujantis The Weeknd jau ilgai „eksperimentavo“ su savo išvaizda, įspūdingas transformacijas ne kartą yra parodęs ir vaizdo klipuose.

Praėjusių metų lapkritį, Amerikos muzikos apdovanojimuose, The Weeknd kalbą nuo scenos rėžė apsibintavusiu veidu. Krauju ir bintais The Weeknd priminė žmonėms apie vairavimo esant neblaiviam pavojų ir traumas, galinčias atsirasti, kai dėl vairavimo išgėrus sukeliama avarija.

Tokiu įvaizdžiu jis kalba ir apie savo įvairiapusišką asmenybę, patirtas asmenines traumas. Besitęsiantis motyvas – ir albumo After Hours reklama.

Pristatydamas savo naujausią vaizdo klipą Save Your Tears, jis taip pat pasistengė, kad nemaža dalis pasaulio kalbėtų ne apie ką kitą, o būtent apie The Weeknd.

Savo instagrame, kur turi 27 milijonus sekėjų, atlikėjas, kurio tikrasis vardas yra Abelis Tesfaye, paviešino nuotrauką, dabar įvardijama „asmenuke“.

Žinoma, bent kartą matę atlikėją prieš metus, išties išsižiotų. Akivaizdžiai esą plastinių operacijų sukurti The Weeknd veido pokyčiai žaibiškai išplito internete. Nuotrauka neabejotinai sulaukė ir gausybės įvairiausių komentarų. Bet viskas - tik reklamos dalis.

Vos prieš dieną pasirodęs naujausias atlikėjo vaizdo klipas Save Your tears jau surinko daugiau nei 6 milijonus peržiūrų kanale Youtube.

Grammy nugalėtojo vaizdo klipas – tamsiai šmaikštus, kaip visuomet kupinas ironijos, pašiepiantis primityvius pasaulio aspektus.

Vaizdo klipą kūrė režisierių iš Los Andželo duetas Cliqua, kurie savo biografijose yra pasižymėję darbais ir su kitais dideliais muzikos vardais. Kaip visuomet stilingai atrodantis ir puikiai judantis The Weeknd vaizdo klipe rengia pasirodymą kaukėmis pasipuošusiai auditorijai, kas šių dienų perspektyvomis jau yra traktuojama dvejopai. Vis dėlto daugiausia diskusijų kelia vaizdo klipo kulminacija, kuri pasibaigia savižudybe.

The Weeknd albumas After Hours kritikų vertinamas išties labai palankiai, kai kuriems jis – ryškiausias 2020-ųjų muzikos vaizde. Būtent todėl kilo nemažas sujudimas, kai atlikėjas nebuvo nominuotas nė vienoje svarbiausių muzikos apdovanojimų Grammy kategorijoje.

TAIP PAT SKAITYKITE: Los Andžele įvyko Amerikos muzikos apdovanojimai: grandioziniame renginyje – žvaigždžių lietus

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų