„NY Times“: Nuo BTS iki „Squid Game“ – kaip Pietų Korėjos kultūra užkariavo pasaulį

Naujoje korėjiečių dramoje, kuri filmuojama urvą primenančiame kino studijos pastate už Seulo, detektyvas persekioja vyrą, prakeiktą gyventi 600 metų. Pistoleto šūviai nutrūksta. Stoja tyla. Tylą perveria moters šauksmas: „Sakiau tau, kad nešaudytum jam į širdį!“
Serialas „Squid Game“
Serialas „Squid Game“ / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.

Ši scena buvo filmuojama kelis kartus, ilgiau nei valandą. Ji skirta naujam serialui „Bulgasal: Immortal Souls“, kurį „Netflix“ planuoja pradėti rodyti gruodžio mėnesį.

Režisierius Jangas Young-woo tikisi, kad šis serialas taps naujausiu Pietų Korėjos produktu, sužavėsiančiu tarptautinę publiką.

Pietų Korėja jau senokai nerimauja dėl to, kad jai trūksta novatoriško kultūros eksporto.

Dešimtmečius šalies reputaciją lėmė jos automobiliai ir mobilieji telefonai, gaminami tokių kompanijų kaip „Hyundai“ ir LG, o jos filmai, TV laidos ir muzika dažniausiai būdavo skirti regioninei auditorijai.

Dabar K-pop žvaigždės, tokios kaip „Blackpink“, distopinė drama „Kalmaro žaidimas“ ir apdovanojimus pelnę filmai, tokie kaip „Parazitas“, pasirodo visur, visai kaip koks išmanusis „Samsung“ telefonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis