Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Oranžinė Ukrainos princesė

Jos mėgstamiausi modelių namai: „Dolce Gabana“ ir „Chanel“, mėgstami kvepalai – „Angel“, dekoratyvinė kosmetika – prancūzų „A–studio“. Neaukštą ūgį kompensuoja bateliai su labai aukšta smaila pakulne.
Julija Tymošenko
Julija Tymošenko / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Už dominavimą visos rinkimų kampanijos metu ir sėkmę pačiuose rinkimuose politikė turėtų padėkoti savo įvaizdžio kūrėjams, rašo BBC.

Tymošenko tapo atpažįstama visame pasaulyje dėl savo  šukuosenos –  supintos kasos, kurią kopijuoja dauguma pasaulio žvaigždžių.

 Jos stilius buvo atkartotas Milano podiumuose, tarptautinėje kvepalų reklamoje. Ji net turi asmeninį fotografą, kuris kuria politikės įvaizdį.

 Paprastą Ukrainos kaimo merginą simbolizuojantis stilius derinamas su bekompromisėmis nacionalistinėms pažiūromis.

Pasak jos buvusio jos įvaizdžio konsultanto Olego Pokalčiuko, J. Tymošenko turėjo tapti ukrainietišku archetipu.

 J. Tymošenko išpuoliai prieš oligarchus, kurie klestėjo prezidento Leonido Kučmos administracijos laikais, išpopuliarino ją daugelio ukrainiečių, nusivylusių valdžia ekonominės stagnacijos ir korupcijos metais, tarpe.

 „Aš sukūriau kuklios kaimo mokytojos įvaizdį.  Drabužiai ir šukuosena, retro įvaizdis, grąžinantis į vaikystės ir mokyklos laikus... paprasti drabužiai, paprasta šukuosena, ukrainietiškas archetipas“, – teigia įvaizdžio kūrėjas.

Tymošenko teigia, kad garsiąja šukuoseną ji sukūrė pati: „Leiskite man patvirtinti, kad aš sukūriau šią šukuoseną. Ir aš pati ją pasidarau kasdien. Tai susilaukė begalinio susidomėjimo mano šalyje, visi turi ką pasakyti apie tai.

Pastebėjau, kad mano stiliaus detalės pasklido po visą Europą. Tai mane džiugina“, – kalbėjo pašnekovė.

Ir netrukus pridūrė, jog besišukuodama užtrunka vos 7 minutes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?