Dokumentinėje G.Beinoriūtės juostoje, kurią galima būtų prilyginti savotiškai dramai, rodomi pokalbiai su vaikais pačiomis įvairiausiomis temomis, kurios net daugumai suaugusiųjų atrodytų sudėtingos. Šis filmas – tai šiltas, gražus ir tuo pačiu jautrus, net kiek skausmingas pasakojimas apie tai, kokį save supantį pasaulį mato vaikai.
Juostoje galime pamatyti tai, ką tėvai iš savų vaikų retai išgirsta. Galbūt, tai kūrinys, atveriantis akis ir patiems suaugusiems. Tiesa, kažką panašaus žiūrovai galėjo matyti Arūno Matelio filme „Prieš parskrendant į žemę“, todėl išskirtinumas mažai jaučiamas.
Vertinant visą aibę įvairių kinematografijos kūrinių, Lietuvai atstovaujantis filmas nedidelius šansus prasimušti bent į nominacijų penketuką. Ir tuo nereiktų stebėtis. Kaip vieni stipriausių kūrinių, pretenduojančių į „Oskaro“ statulėlę yra Rusijai atstovaujantis režisieriaus Fiodoro Bondarčiuko istorinis filmas „Stalingradas“ („Stalingrad“), greitai pasieksiantis ir mūsų kino teatrus, Lietuvoje rodyta Danijos atstovo Thomaso Vinterbergo „Medžioklė“ („The Hunt“) ir Honkongo vizionieriaus Wongo Kar Wai juosta apie legendinio Bruce‘o Lee mokytoją „Didysis Meistras“ („The Grandmaster).
Tiesa, Akademijos apdovanojimų kritikai ir vertintojai kasmet pateikia daug staigmenų, todėl gali būti, kad viskas pakryps ir netikėta linkme. Ar Lietuvos atstovą išvysime tarp geriausiųjų 2013 metų užsienio kalbos filmų, paaiškės kitų metų sausio 16 dieną.