Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasirodė pirmasis „barbiškas“ Nicki Minaj kvepalų „Minajesty“ reklamos plakatas

Nicki Minaj – vietoje nenustygstanti ir šokiruoti mėgstanti dainininkė. O ką tik pasirdžiusioje vardinių kvepalų „Minajesty“ reklamoje ji įgyvendino savo svajonę – virto ekstravagantiška ir „barbiška“ princese.
Nicki Minaj kvepalai „Minajesty“
Nicki Minaj kvepalai „Minajesty“ / Facebook.com nuotr.

Reklamoje ji ne tik vilki rožinę, visų pasakų princesių apdarus primenančią, pūstą ir rauktą suknelę, bet ir deimantinį koljė. Plaukus, beje, ji taip pat nusidažius rožine spalva ir susikėlusi į cukraus vatą primenantį, karūna papuoštą kuodą. Reikia pripažinti, kad visa reklama tiesiog alsuoja N.Minaj stiliumi.

Be to, plakate reperė pozuoja šalia auksinio, angelas ir liūtais išpuošto sosto. Išskėtusi rankas ji atrodo tarytum matuotų savo pasakų karalystę.

„Aš absoliučiai dievinu šitą nuotrauką ir tikiuosi, kad mano gerbėjai reklama liks maloniai nustebinti, – People.com sakė Nicki. – Šie naujieji kvepalai (Pirmieji N.Minaj kvepalai vadinosi „Pink Friday“; liet. „Rožinis penktadenis“ – red. past.) yra pribloškiantys, nepamirštami, seksualūs ir kupini paslapties“.

Dainininkė tikino, kad reklaminės kampanijos fotografas Davidas LaChapelle puikiai atvaizdavo jos viziją, nes sugebėjo „genealiai sulieti aukštąją madą ir popmeną“

Tiesa, jos reklaminę kampaniją puikiai atspindi ir kvepalų buteliukas – Nicki Minaj biustas. O juose justi persiko, tigrinės orchidėjos ir vanilės natos.

„Šiuo kvapu aš noriu pakviesti savo barbes (taip dainininkė vadina savo gerbėjas – red.past.) pasidžiaugti savo glamūrine puse, mėgautis šia akimirka ir nebijoti būti pasiutusiomis, išlaisvinti savo tikrąją jėgą“, – pasakojo dainininkė.

Nepabijokite ir komentaruose įvertinkite ką tik iškeptą reperės Nicki Minaj kvepalų „Minajesty“  reklamą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos