Kaip pranešė Adweek.com, šiuo metu JAV prekės ženklą iš „Sovereign Bank“ į „Santander Bank“ keičiantis bankas, nepagailėjo finansų įtaigiai ir nuotaikingai reklamai su Holivudo žvaigžde. 70-metis R.De Niro pasirodė reklaminiame klipe, pavadintame „Kino maratonas“.
Trumpo filmuko siužetas neįmantrus – kaip premija klientams surengiamas „Roberto De Niro filmų maratonas“, kurio metu žiūrovai gali stebėti juostas sėdėdami su garsiu aktoriumi toje pačioje salėje. Tačiau pasirodo, kad R.De Niro kaimynystė visai ne tokia miela, kaip galėtų atrodyti šimtams tūkstančių jo gerbėjų. „Leisk pasakysiu, kas čia atsitinka, visi galiausiai miršta. O štai čia, herojus visiškai negyvybingas. Tai kas, kad jis miręs!“ – kaimynui pilnu balsu dėsto žvaigždė, kuris kino salėje net atsiliepia pasikalbėti telefonu.
Aktorius nepailsdamas komentuoja scenas, nerimsta, pašiepia paties vaidybą, vardija, kurie filmai jam nepatinka, o kartais net kaimynui uždengia akis. Filmo moralas paprastas – geriau piniginė premija, nei abejotinos vertės specialusis seansas su įkyruolį puikiai įkūnijančiu R.De Niro.
Neabejojama, kad smagi agentūros „Arnold Worldwide“ sukurta naujoji reklama gali sulaukti ir įvairių reklamos apdovanojimų. Neatskleidžiama, kiek pinigų bankas „Santander“ išleido prisiviliodamas tarptautinę kino žvaigždę.
Lietuvos žiūrovai „Oskaro“ laureatą R.De Niro ne ką mažiau nuotaikingame vaidmenyje išvys jau nuo rytojaus. Kartu su kolegomis Michaelu Douglasu, Morganu Freemanu bei Kevinu Kline‘u jis leisis į pašėlusį vakarėlį Las Vegase, kur visi jie surengs linksmiausią bernvakarį, primenantį pašėlusias jaunystės naktis.