Filmo „Paskutinį kartą Vegase“ aktorius Robertas De Niro reklamoje suvaidino patį įkyriausią kino teatrų lankytoją

Jau šį penktadienį naujojoje komedijoje „Paskutinį kartą Vegase“ (angl. „Last Vegas“) pasirodysiantis aktorius Robertas De Niro puikiai jaučiasi komiko amplua. Tą įrodo ir naujoji reklama, kurioje nusifilmavo iš savęs pasijuokti nebijanti kino legenda.
Robertas De Niro filme „Paskutinį kartą Vegase“
Robertas De Niro filme „Paskutinį kartą Vegase“ / Kadras iš filmo

Kaip pranešė Adweek.com, šiuo metu JAV prekės ženklą iš „Sovereign Bank“ į „Santander Bank“ keičiantis bankas, nepagailėjo finansų įtaigiai ir nuotaikingai reklamai su Holivudo žvaigžde. 70-metis R.De Niro pasirodė reklaminiame klipe, pavadintame „Kino maratonas“.

Trumpo filmuko siužetas neįmantrus – kaip premija klientams surengiamas „Roberto De Niro filmų maratonas“, kurio metu žiūrovai gali stebėti juostas sėdėdami su garsiu aktoriumi toje pačioje salėje. Tačiau pasirodo, kad R.De Niro kaimynystė visai ne tokia miela, kaip galėtų atrodyti šimtams tūkstančių jo gerbėjų. „Leisk pasakysiu, kas čia atsitinka, visi galiausiai miršta. O štai čia, herojus visiškai negyvybingas. Tai kas, kad jis miręs!“ – kaimynui pilnu balsu dėsto žvaigždė, kuris kino salėje net atsiliepia pasikalbėti telefonu.

Aktorius nepailsdamas komentuoja scenas, nerimsta, pašiepia paties vaidybą, vardija, kurie filmai jam nepatinka, o kartais net kaimynui uždengia akis. Filmo moralas paprastas – geriau piniginė premija, nei abejotinos vertės specialusis seansas su įkyruolį puikiai įkūnijančiu R.De Niro.

Neabejojama, kad smagi agentūros „Arnold Worldwide“ sukurta naujoji reklama gali sulaukti ir įvairių reklamos apdovanojimų. Neatskleidžiama, kiek pinigų bankas „Santander“ išleido prisiviliodamas tarptautinę kino žvaigždę.

Lietuvos žiūrovai „Oskaro“ laureatą R.De Niro ne ką mažiau nuotaikingame vaidmenyje išvys jau nuo rytojaus. Kartu su kolegomis Michaelu Douglasu, Morganu Freemanu bei Kevinu Kline‘u jis leisis į pašėlusį vakarėlį Las Vegase, kur visi jie surengs linksmiausią bernvakarį, primenantį pašėlusias jaunystės naktis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis