Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 08 01 /17:20

Penelope Cruz pristatė savo režisūrinį debiutą – seksualią apatinių reklamą, kurioje vaidino ir jos nėščia sesuo Monica Cruz bei vyras Javieras Bardemas

Trečiadienio vakarą ispanų aktorė Penelope Cruz (39 m.) pristatė savo režisūrinį debiutą – seksualią apatinių „Agent Provocateur“ reklamą. Dėl per daug atvirų vaizdų „YouTube“ ketvirtadienį pašalino šią reklamą.
Penelope Cruz
Penelope Cruz / „Scanpix“ nuotr.

6 minučių trukmės „L‘Agent“ linijos reklamoje pagrindinius vaidmenis Penelope patikėjo ispanų aktoriui Migueliui Angeliui Silvestre (31 m.) ir rusų manekenei Irinai Shayk (27 m.).

Reklamoje taip pat suvaidino ir Penelope Cruz vyras Javieras Bardemas (44 m.) bei nėščia sesuo Monica Cruz (36 m.). Pirmagimę ji pagimdė praėjus vos kelioms dienoms po reklamos filmavimo. Visus apatinius, kuriuos reklamoje vilki manekenės, kūrė pati Penelope su seserimi Monica. Su „Agent Provocateur“ seserys bendradarbiauija nuo praėjusio rudens.

VIDEO: L'Agent by Agent Provocateur: Autumn Winter 2013 Campaign

Reklamos scenarijų sugalvojo pati „Oskaro“ laureatė Penelope Cruz. Joje rodoma, kaip kostiumu pasipuošęs vyras ateina į vakarėlį, kuriame linksminasi daugybė moterų. Užsidėjęs „L'Agent“ akinius nuo saulės, jis pradeda matyti visas moteris vien su apatiniais. Su gražuole Irina Shayk viskas yra atvirkščiai – užsidėjęs akinius jis mato ją apsirengusią. Kai akinius nusiima, ji lieka vien su seksualiais apatiniais ir pradeda jį gundyti. Tačiau vyrukas taip ir nepasidžiaugia gražuolės glamonėmis – iš sapno jį pažadina jo šefas, kurį vaidina Javieras Bardemas. Pasirodo, žavusis vyrukas tėra tik paprastas statybininkas, užmigęs darbo metu.

Muziką reklamai parašė Penelope brolis Eduardo Cruzas (28 m.), o filmavimo aikštelėje talkininkavo motina Encarna Sanchez, praneša WWD.

VIDEO: Penelope Cruz kalba apie „L‘Agent“ liniją ir savo kurtą reklamą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Šiame straipsnyje pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų, kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija. Jei jums nėra 18 metų, prašome spausti NE ir neatidaryti šio straipsnio. Jei jums jau yra 18 metų, spauskite TAIP tuo pačiu patvirtindami, kad vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik jūsų asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Taip
Ne