Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Penelopes Cruz kurtoje apatinių „Agent Provocateur“ reklamoje – karšta erotinė fantazija

Ispanų aktorė Penelope Cruz grįžo į režisierės kėdę ir pristatė dar vieną savo kurtą apatinių „Agent Provocateur“ reklamą.
„Agent Provocateur“ reklama
„Agent Provocateur“ reklama / Kadras iš reklamos

Penelope Cruz reklamą ne tik režisavo, bet ir sugalvojo jos scenarijų bei pati joje nusifilmavo.

Reklamoje rodoma, kaip dykumoje sukaitęs ir ištroškęs vyras pamato oazę, tačiau jis fantazuoja toli gražu ne apie vandens gurkšnį... Prieš jo akis sustoja raudonas automobilis, iš kurio išlipa būrys seksualių gražuolių ir pradeda mankštintis tokioje kaitroje. Jos pradeda nusirenginėti ir lieka vien su erotiškais „Agent Provocateur“ apatiniais.

Kadras iš reklamos/Penelope Cruz „Agent Provocateur“ reklamoje
Kadras iš reklamos/Penelope Cruz „Agent Provocateur“ reklamoje

Vos tik vyrukas, sukaupęs paskutines jėgas, prišliaužia prie merginų, jos pradeda gerti vandenį ir juo laistyti savo kūną. Ištroškęs vaikinas ima laižyti gražuolių kūnus, gaudydamas kiekvieną vandens lašą.

Reklamoje matomus apatinius kūrė pati Penelope Cruz su savo seserimi Monica Cruz – jos su „Agent Provocateur“ bendradarbiauja jau keletą metų. Muziką reklamai sukūrė aktorės brolis Eduardo Cruzas.

Kadras iš reklamos/„Agent Provocateur“ reklama
Kadras iš reklamos/„Agent Provocateur“ reklama

Tai antroji „Agent Provocateur“ reklama, kurią sukūrė Penelope Cruz – pirmoji buvo tokia erotiška, kad ją net pašalino iš „YouTube“. Vėliau ši reklama vėl atsidūrė „YouTube“, tačiau su įspėjimu dėl turinio.

VIDEO: Erotiška „Agent Provocateur“ reklama

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Šiame straipsnyje pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų, kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija. Jei jums nėra 18 metų, prašome spausti NE ir neatidaryti šio straipsnio. Jei jums jau yra 18 metų, spauskite TAIP tuo pačiu patvirtindami, kad vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik jūsų asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Taip
Ne