Penkto vaiko besilaukianti Natalija Vodianova užmaskavo apvalėjantį pilvą trumpa blizgia suknele

Penkto vaiko besilaukianti manekenė ir filantropė Natalija Vodianova (33 m.) labdaros renginiui pasirinko nėštumą maskuojančią mini suknelę, kuri nukreipė dėmesį nuo suapvalėjusio pilvuko.
Natalija Vodianova
Natalija Vodianova / „Scanpix“/Xposurephotos.com nuotr.

Penktą mėnesį nėščia Natalija Vodianova praėjusį savaitgalį Londone surengė labdaros vakarą „Fabulous Fund Fair“, kurio metu buvo renkamos lėšos jos organizacijai „Naked Heart Foundation“, padedančiai vaikus su negalia auginančioms šeimoms.

Šiam renginiui rusų supermodelis pasirinko trumpą, raudonais žvyneliais dekoruotą „Calvin Klein Collection“ suknelę, kuri užmaskavo jos nėštumą.

Kalbėdamasi su „Elle“ manekenė sakė to siekusi sąmoningai, mat būdama penktą mėnesį nėščia ji dar neatrodo „pakankamai nėščia“, tad kartais žmonės klaidingai pamano, jog ji tiesiog sustorėjo.

„Išsirinkti suknelę buvo tikras iššūkis, nes aš penktą mėnesį nėščia. Aš esu renginio organizatorė, noriu atrodyti nuostabiai. Nenoriu, kad žmonės sakytų: „O dieve, Natalija nėščia! Ji atrodo puikiai... kaip nėščia moteris“. Noriu, kad jie sakytų tiesiog „Ji atrodo puikiai!“, be nėščiosios dalies, – šypsodamasi su „Elle“ kalbėjo manekenė. – Vienintelis būdas to išvengti yra apsivilkti trumpą laisvo silueto suknelę. Turiu pasikliauti savo kojomis, kad jos nukreips visų dėmesį.“

Penktasis Natalijos Vodianovos gimdymas numatytas birželio mėnesį. Kūdikio tėvas – prancūzų milijonierius Antoine'as Arnault, su kuriuo manekenė jau augina beveik dvejų metų sūnų Maximą. Iš pirmosios santuokos su britų Justinu Portmanu manekenė turi dar tris vaikus: sūnus Lucą (14 m.) ir Viktorą (8 m.) bei dukrą Nevą (9 m.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis