Prie Barselonos žuvo milijardierius, mados tinklo „Mango“ įkūrėjas Isakas Andicas

Šeštadienio pavakarę mados ir verslo pasaulį sukrėtė skaudi žinia. Žuvo Ispanijos drabužių prekybos tinklo „Mango“ įkūrėjas milijardierius Isakas Andicas. Jam buvo 71-eri.
Isak Andic
Isak Andic / Vida Press nuotr.
Temos: 2 Barselona Mirtis

Isakas Andicas, įkūręs vieną didžiausių Europos mados grupių, visame pasaulyje turinčią beveik 2 800 parduotuvių, žuvo per nelaimingą atsitikimą šeštadienį.

„Su giliu apgailestavimu pranešame, kad netikėtai mirė Isakas Andicas, mūsų nevykdomasis pirmininkas ir „Mango“ įkūrėjas“, – sakoma Barselonoje įsikūrusios bendrovės generalinio direktoriaus Toni Ruizo pareiškime.

Scanpix nuotr./Isakas Andicas
Scanpix nuotr./Isakas Andicas

„Isakas buvo pavyzdys mums visiems. Jis paskyrė savo gyvenimą „Mango“ ir paliko neišdildomą pėdsaką dėl savo strateginės vizijos, įkvepiančio vadovavimo ir nepajudinamo atsidavimo vertybėms, kurias pats įdiegė mūsų įmonėje“, – rašoma pareiškime.

Daugiau informacijos apie nelaimingą atsitikimą bendrovė nepateikė.

Ispanijos žiniasklaida skelbė, kad 71-erių vyras žuvo nukritęs į tarpeklį žygio su keliais šeimos nariais netoli Barselonos metu.

„Mango“ savo istoriją skaičiuoja nuo 1984 metų, kai turkų kilmės I. Andicas, padedamas vyresniojo brolio Nahmano, atidarė savo pirmąją parduotuvę garsiojoje Barselonos prekybos gatvėje „Passeig de Gracia“.

Ji sulaukė didžiulės sėkmės. Ispanija ką tik išsivadavo iš dešimtmečius trukusios diktatūros, kuri baigėsi su generolo Francisco Franco mirtimi 1975 metais, ir pirkėjai troško modernesnių drabužių.

„Mango“ įsitvirtino kaip viena pirmaujančių tarptautinių mados grupių, kuri, kaip rašoma jos interneto svetainėje, veikia daugiau kaip 120 rinkų ir visame pasaulyje turi 15 500 darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis