Pirmoji ponia J.Biden nekartojo M.Trump klaidos: švarkelyje užkodavo kitokią žinutę

Pamenate buvusios JAV pirmosios ponios Melanios Trump švarkelį su užrašu „Man tikrai nerūpi, o tau?“ Panašų žingsnį padarė ir Jill Biden, tačiau su kiek kitokia reikšme – ant jos švarkelio puikuojasi užrašas – „Meilė“.
Jill Biden su JAV prezidentu, Melania Trump
Jill Biden su JAV prezidentu, Melania Trump / Vida Press nuotr.

Kaip rašoma nbcnews.com, švarkeliu, ant kurio parašyta „Love“ (liet. meilė), JAV pirmoji ponia Jill Biden norėjo parodyti, kad meilę siunčia iš pačios Amerikos.

Šį švarkelį J.Biden vilkėjo jos ir prezidento susitikimo su Didžiosios Britanijos ministru pirmininku Borisu Johnsonu ir jo žmona metu. Be to, su tuo pačiu švarkeliu moteris pasirodė ir prieš dvejus metus, norėdama pradėti savo vyro prezidento kampaniją.

„Mes parsivežame meilę iš Amerikos“, – žurnalistams ji paaiškino savo užrašo pasirinkimą.

Ji kalbėjo, kad tai yra pasaulinė konferencija, kurios metu stengiamasi suvienyti pasaulį: „Manau, po šių pandemijos metų reikia, kad žmonės pajustų visų šalių vienybę ir prasmę.“

Vida Press nuotr./Jill Biden švarkleis
Vida Press nuotr./Jill Biden švarkleis

15min primena, kad kilus šurmuliui dėl Melanios Trump striukės, apie ją pasisakė ir Donaldas Trumpas. Anot jo, ši žinutė buvo skirta ne imigrantų vaikų problemai, o „netikrų naujienų žurnalistams“.

„Scanpix“ nuotr./Melania Trump
„Scanpix“ nuotr./Melania Trump

„Užrašas „Man tikrai nerūpi, o tau?“ ant Melanios striukės nugaros skirtas netikrų naujienų žiniasklaidai. Melania suprato, kokie apgavikai jie yra, ir jai tikrai daugiau neberūpi!“ – tviteryje pareiškė Donaldas Trumpas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis