„Playboy“ viršelį pirmąkart istorijoje papuošė princesė: apsinuoginti ryžosi dėl vienos priežasties

Vokietijos princesė Xenia Florence Gabriela Sophie Iris nuo šiol gali džiaugtis dar vienu titulu – ji tapo pirmąja pasaulyje karališkosios šeimos atstove, kuri apsinuogino žurnalo „Playboy“ viršeliui.
Xenia Florence Gabriela Sophie Iris
Xenia Florence Gabriela Sophie Iris / „Instagram“ ir „Vida Press“ nuotr.

37-erių metų Saksonijos princesė išsirengė Vokietijos žurnalo „Playboy“ kovo mėnesio numerio viršeliui, o ši žinia prikaustė viso pasaulio dėmesį. Vokietijos karališkosios šeimos atstovė ir realybės šou žvaigždė tapo pirmąja princese, nuoga pozavusia „Playboy“ viršeliui.

Tiesa, vien viršeliu Saksonijos princesės fotosesija neapsiribojo. Žurnalo viduje esančios nuotraukos taip pat itin erotiškos: moteris apnuoginusi krūtinę pozavo ir prie baseino.

Kaip rašo „People“, Saksonijos princesė Vokietijos žurnalo „Playboy“ viršeliui apsnuogino dėl svarios priežasties – kaip teigė ji pati, taip tikėjosi parodyti pasauliui, kad „kiekviena moteris yra graži tokia, kokia yra“.

„Nereikia taikytis prie tendencijų ar taisyti savo kūno, kad kam nors patiktum, – žurnalui „Playboy“ teigė Saksonijos princesė. – Turiu strijų ir didžiuojuosi galėdama jas parodyti.“

Princesė taip pat neslėpė, kad būtų nustebusi, jei jos šeimos nariai nusipirktų šį „Playboy“ numerį, taip išreikšdami palaikymą, vis dėlto vylėsi, kad toks jos poelgis bent jau bus toleruojamas.

Tiesa, čia Saksonijos princesė pridūrė, kad jos kilmingi protėviai, tarp jų ir jos prosenelis bei paskutinis Saksonijos karalius Frydrichas Augustas III, „neabejotinai pritartų“ jos drąsiam ir novatoriškam sprendimui.

Nors nuo Pirmojo pasaulinio karo pabaigos Vokietijoje nėra valdančių karališkosios šeimos atstovų, šalyje yra keletas kilmingųjų giminių, kurie vienu metu valdė vieną ar kelias Vokietijos žemes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis