Po duomenų nutekinimo skandalo iš „Facebook“ pasitraukė ir „Playboy“

Po duomenų nutekinimo skandalo judėjimas #IštrinkFacebook (#DeleteFacebook) įgauna vis didesnį pagreitį – iš šio socialinio tinklo pasitraukti nusprendė ir „Playboy“, praneša „The Verge“.
„Playboy“ viršelis
„Playboy“ viršelis / Christopher von Steinbach nuotr.

Vėlų antradienio vakarą „Playboy“ išplatino pareiškimą, kad po pastarųjų įvykių nusprendė išsitrinti savo paskyrą „Facebook“ tinkle – čia žurnalas turėjo net 25 mln. sekėjų.

TAIP PAT SKAITYKITE: Judėjimas #IštrinkFacebook įgyja vis didesnį pagreitį

„Pastarosios naujienos apie „Facebook“ tariamą netinkamą vartotojų duomenų administravimą paskatino mūsų sprendimą šiuo metu sustabdyti savo veiklą šioje platformoje, – sakoma pranešime. – Turime daugiau kaip 25 milijonus gerbėjų, kurie domisi „Playboy“ per įvairias mūsų „Facebook“ paskyras, ir mes nenorime būti bendrininkais nutekinant jų duomenis.“

Kaip pastebi „The Verge“, „Playboy“ šiandien nebeturi tokios didelės įtakos kaip kadaise, nors jo auditorija tebėra nemaža. 2014 metais žurnalas net sakė, kad didžiausią jų auditorijos dalį sudaro būtent „Facebook“ vartotojai.

„Playboy“ prisijungė prie kitų didelių kompanijų, kurios po „Cambridge Analytica“ skandalo nusprendė pasitraukti iš „Facebook“ – štai penktadienį Elonas Muskas įsakė ištrinti „Tesla“ ir „SpaceX“ paskyras.

Tiesa, tiek „Playboy“, tiek „Tesla“ ir „SpaceX“ vis dar aktyviai veikia „Instagram“ tinkle, kuris priklauso tam pačiam „Facebook“ – prie feisbuko ištrynimo akcijos prisijungiantys vartotojai ir kompanijos prieš šį faktą kažkodėl užmerkia akis.

TAIP PAT SKAITYKITE: M.Zuckerbergas apie „Cambridge Analytica“: „Mes padarėme klaidų“

Christopher von Steinbach nuotr./„Playboy“ viršelis
Christopher von Steinbach nuotr./„Playboy“ viršelis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis