Princesė Madeleine vaikus rengia drabužiais iš Dariaus Kasparaičio žmonos parduotuvės „Livly“

Švedijos princesė Madeleine, ieškodama drabužėlių savo dviem vaikams, neretai užsuka ir į buvusio ledo ritulininko Dariaus Kasparaičio (43 m.) žmonos Lisos Carrol parduotuvę „Livly“.
Švedijos princesė Madeleine ir jos vyras Christopheris O'Neillas, nešantis „Livly“ prekių maišelį
Švedijos princesė Madeleine ir jos vyras Christopheris O'Neillas, nešantis „Livly“ prekių maišelį / „Scanpix“ nuotr.

Kelios dienos prieš Kalėdas paparacai nufotografavo Švedijos princesę Madeleine ir jos vyrą Christopherį O'Neillą išeinančius iš „Livly“ parduotuvės Stokholme – švedų karališkoji pora paskutinės minutės pirkinius savo mažiesiems surado „Livly“ parduotuvėje.

Žmonės.lt primena, kad 2013-aisiais susituokę Švedijos princesė Madeleine ir finansininkas Christopheris O'Neillas augina beveik dvejų metų dukrą Leonore ir pusės metų sūnų Nicolą.

Vaikiškais drabužiais prekiaujančią kompaniją „Livly“ 2011-aisiais įkūrė buvusi švedų krepšininkė Lisa Carrol, kuri yra trečioji Dariaus Kasparaičio žmona ir jo keturių vaikų, dvynukių Liv ir Lilly bei sūnų Marley ir Mileso, motina (iš pirmosios santuokos buvęs sportininkas turi dar vieną dukrą). Dalimi „Livly“ įmonės reikalų rūpinasi ir Darius Kasparaitis.

Gedimino Žilinsko/„Žmonės“ nuotr./Lisa Carrol ir Darius Kasparaitis
Gedimino Žilinsko/„Žmonės“ nuotr./Lisa Carrol ir Darius Kasparaitis

„Livly“ drabužiais savo vaikus rengia ne tik Švedijos princesė, bet ir tokios stilingos garsenybės kaip Sarah Jessica Parker, Jessica Alba, Miranda Kerr, Hilary Duff, Neilas Patrickas Harrisas, Rachel Zoe, Jaime King ir kt.

„Scanpix“ nuotr./Švedijos princesė Madeleine ir Chrisas O'Neillas
„Scanpix“ nuotr./Švedijos princesė Madeleine ir Chrisas O'Neillas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų