Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reklama suviliojo ir E.Longorią-Parker su vyru

Mados pasaulyje populiarėja fotosesijos poromis. „Armani“ reklamavo Victoria ir Davidas Beckhamai, žurnalui W Madonna fotografavosi su meilužiu, o dabar ir legendinė „nusivylusi namų šeimininkė“ Eva Longoria-Parker pasirodys romantiškuose plakatuose, kuriuose pozuoja su vyru krepšininku Tony Parkeriu.
Eva Longoria Parker su vyru Tony Parkeriu.
Eva Longoria-Parker su vyru Tony Parkeriu. / „Scanpix“ nuotr.

Dailymail.co.uk žurnalistai juokauja, kad malonios akiai E.Longorios-Parker ir T.Parkerio nuotraukos puikiai tiktų šeimos albumui. Tačiau intymios nuotraukos skirtos žinomos britų paltų gamintojos „London Fog“, su kuria pora pasirašė sutartį, reklamos kampanijai.

E.Longoria per fotosesiją buvo iki pusės apsinuoginusi. Tačiau ir aktorė, ir jos vyras krepšininkas tvirtino, kad fotografuotis patiko. „Tai buvo tikra meilės šventė. Sumanėme, kad norime nuotraukose įamžinti romantišką, intymią dviejų žmonių akimirką. Evai ir Tony teko daug laiko praleisti labai arti vienas kito, prisiglaudus. Jie sakė, kad tai lengviausias darbas, kokį yra tekę atlikti“, – juokėsi kompanijos atstovas Dari Marderis.

Fotosesijos kūrėjams ypač smagu, kad 34-erių E.Longoria paprašė porą portretų atspausdinti  asmeniniam naudojimui. „Ji sakė, kad niekuomet anksčiau neteko prašyti tokio dalyko, bet labai panoropasikabinti savo ir vyro nuotrauką namuose“, – džiaugėsi D.Marderis.

Poros nuotraukų pažiūrėti galite čia.

Anksčiau „London Fog“ reklamai yra fotografavusis supermodelis Gisele Bundchen. Tuomet užsakovų sprendimu 29-erių pirmo kūdikio besilaukiančios brazilų gražuolės pilvas buvo retušuotas. Nuotraukose Gisele pozavo vilkėdama tik seksualiai praskleistą paltą, leidžiantį žiūrovams pasimėgauti nuogo kūno lopiniais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos