Hito „Single Ladies“ atlikėja vos spėjo pranešti apie pirmąjį savo turo „Four Intimate Nights With Beyonce“ koncertą ir bilietai į jį buvo kaip mat iššluoti.
Rugsėjį 30-ies metų jubiliejų švęsianti Beyonce savo naujajam albumui reklamuoti pagal jo pavadinimą skyrė keturis koncertus. Žmonės kone per akirmirką išpirko visus bilietus. Ypač greit neliko bilietų į pirmąjį koncertą – pardavimai netruko nė pusės minutės.
Bilietai į likusius tris koncertus, į kuriuos tilps po 2,5 tūkst. žiūrovų, taip pat buvo parduoti mažiau kaip per minutę. Palyginimui: į Michaelo Jacksono atsisveikinimo turo 2009-aisiais „This Is It“ koncertus Londone buvo parduodamos 33 vietos per minutę. Iš viso į paskutiniuosius popkaraliaus šou buvo siūloma įsigyti 360 tūkst. bilietų.