Rihanna įtariama vaizdo klipe pasisavinusi lietuvės Editos Vilkevičiūtės įvaizdį

Prieš Kalėdas dainininkės Rihannos pristatytas dainos „You Da One“ vaizdo klipas sukėlė daug diskusijų – atlikėja buvo apkaltinta idėjų plagiavimu. Kai kuriuose kadruose jos įvaizdis itin panašus į mados fotografo Solve Sundsbo „Numero“ fotosesiją, kurioje dalyvavo lietuvė manekenė Edita Vilkevičiūtė.
Edita Vilkevičiūtė (kairėje) ir Rihanna
Edita Vilkevičiūtė (kairėje) ir Rihanna / 15min.lt montažas

Kaip pranešė Billboard.biz, daugeliui „You Da One“ vaizdo klipas pasirodė matytas ar kažką priminė. Ypač pažįstamas jis pasirodė norvegų fotografui S.Sundsbo. Vaizdo klipe yra kadrai, kurių metu vilkėdama kūno spalvos drabužį Rihanna rangosi ant grindų, o ant apšviesto jos kūno mirga apvalūs šešėliai.

Tinklaraštyje Fashionista.com pabrėžiama, kad šešėlių žaismo idėją žinomas fotografas pristatė dar 2008-aisiais žurnale „Numero“, fotosesija buvo pavadinta „Points a la Ligne“. Tąsyk S.Sundsbo sumanymą įgyvendino viena garsiausių lietuvių manekenių Edita Vilkevičiūtė. Ji pozavo nuoga, o gražuolės kūną dengė tik šešėlių projekcijos. Lietuvė, kaip ir Rihanna, buvo užsidėjusi itin panašios formos trumpų plaukų peruką, tiesa, dainininkė pasirinko šviesius plaukus, o norvegų fotografas – tamsius.

Šis kartas jau ne pirmasis, kai Rihanna pasiskolina minčių iš žinomų kūrėjų. Garsaus fotografo Davido LaChapelle'o pykčio dainininkė susilaukė dėl klipui „S&M“ „pasiskolinto“ jo braižo. Vėliau konfliktą Rihanna užglaistė menininkui sumokėdama nenurodytą pinigų sumą. „You Da One“ klipą režisavo Melina Matsoukas, kuri susuko ir kito Rihannos hito „We Found Love“ klipą.

Kol kas nei Rihanna, nei S.Sundsbo fotosesijos ir klipo panašumų nekomentavo.

VIDEO: Rihanna - You Da One

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos