Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rihanna laimėjo mūšį teisme prieš „Topshop“ tinklą

Popmuzikos žvaigždė Rihanna trečiadienį laimėjo teisinį mūšį prieš britų tinklą „Topshop“, kad šis nustotų pardavinėti trikotažinius marškinėlius su atlikėjos atvaizdu.
Rihanna
Rihanna / „Scanpix“ nuotr.

Iš Barbadoso kilusi dainininkė, kuri bylą iškėlė pasinaudodama pilnu vardu Robyn Rihanna Fenty, siekė kompensacijos už neteisėtą jos atvaizdo naudojimą.

„Topshop“ parduotuvių tinklas priklauso britų milijardieriui Philipui Greenui. Jo atstovai sakė niekada oficialiai netvirtinę, kad turi dainininkės leidimą naudoti jos atvaizdą ant marškinėlių.

Londono aukštojo teismo teisėjas Colinas Birssas nusprendė, kad nemažai pirkėjų „Topshop“ marškinėlius tikriausiai nusipirko „klaidingai manydami“, kad marškinėliai pardavinėjami su dainininkės leidimu.

„Topshop“ veiksmai reiškia, kad galėjo nukentėti Rihannos reputacija „mados srityje“. Ji prarado savo gero vardo kontrolę, – sakė teisėjas.

Rihanna tvirtino, kad tuos marškinėlius „Topshop“ 2011-aisiais ir 2012 metų pradžioje pardavinėjo pavadinimu „Rihanna Tank“, bet jai pateikus ieškinį, pavadinimą pakeitė į „Headscarf Girl Tank“, o paskui – į „Icon Tank“.

Teisėjas savo rašytiniame sprendime, kuris buvo paskelbtas trečiadienį, apie bendrovei skirtą kompensaciją dainininkei neužsimena. 25 metų Rihanna vasario mėnesį Londone pristatė savo pačios mados kolekciją „Topshop“ konkurentei „River Island“.

Tuo pačiu metu ji sakė, kad „išsipildė jos svajonė“ sukurti savo pačios liniją, kurioje yra gatvės stiliaus drabužių, tarp jų – liemenėlės tipo drabužėlių, suknelių su skeltukais ir batų itin ilgais aulais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?