Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Scarlett Johansson dėl interesų konflikto atsisakė ambasadorės pareigų labdaros organizacijoje „Oxfam“

JAV aktorė Scarlett Johansson baigė labdaros organizacijos „Oxfam“ ambasadorės darbą, šiai pareiškus, kad šios jos pareigos yra nesuderinamos su Izraelio bendrovės „SodaStream“, turinčios gamyklą okupuotame Vakarų Krante, reklamavimu.
Scarlett Johansson „SodaStream“ reklamoje
Scarlett Johansson „SodaStream“ reklamoje / Kadras iš „Youtube“

29-erių S.Johansson nusifilmavo gaiviųjų gėrimų gamybai namuose skirtų aparatų gaminimu užsiimančios firmos „SodaStream“ reklamoje, kuri bus rodoma Jungtinėse Valstijose per amerikietiškojo futbolo čempionatą sekmadienį.

Ši reklama „YouTube“ svetainėje buvo peržiūrėta daugiau nei 4,5 mln. kartų.

Didžiojoje Britanijoje įsikūrusi labdaros organizacija „Oxfam“ pareiškė, kad aktorė iš savo pareigų atsistatydino dėl veiklos „SodaStream“ reklamoje.

VIDEO: „SodaStream“ reklama su Scarlett Johansson

„Oxfam“ sutiko su aštuonerius metus ambasadore buvusios Scarlett Johansson sprendimu pasitraukti ir yra jai dėkinga už jos bendradarbiavimą, nurodoma organizacijos pareiškime.

Jame sakoma, kad „Oxfam“ „gerbia mūsų ambasadorių nepriklausomybę, tačiau ponios Johansson vaidmuo reklamuojant kompaniją „SodaStream“ yra nesuderinamas su „Oxfam“ ambasadorės pasaulyje veikla“.

„Firmos nuomone, tokia veikla, kaip „SodaStream“ verslas nausėdijose, toliau didina nuolatinį skurdą ir palestiniečių bendruomenių, kurias mes stengiamės palaikyti, teisių neigimą“, – nurodoma pareiškime.

Taip pat pažymima, kad „Oxfam“ pasisako „prieš bet kokią prekybą su Izraelio nausėdijomis, kurios pagal tarptautinę teisę yra neteisėtos“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos