„Simpsonai“ ir vėl nuspėjo ateitį: 2006 metų serijoje – povandeninio laivo katastrofa

Animacinio serialo „Simpsonai“ kūrėjai galėjo nuspėti dar vieną realų įvykį, šį kartą apie dingusį povandeninį laivą, keliaujantį į vandenyno gelmes apžiūrėti „Titaniko“ nuolaužų.
Simpsonai, povandeninis laivas „Titan“
Simpsonai, povandeninis laivas „Titan“ / Scanpix nuotr. ir stop kadras

Sekmadienį dingo povandeninis laivas „Titan“ su penkiais keleiviais, kuriuos desperatiškai bando išgelbėti gelbėtojų komandos iš viso pasaulio. Tikėtina, kad jų deguonis baigėsi ketvirtadienį.

Bendrovės „OceanGate Expeditions“ valdoma grupė keliavo apžiūrėti „RMS Titanic“ nuolaužų Atlanto vandenyne ir buvo maždaug už 900 mylių į rytus nuo Cape Cod.

Kai kurie „Simpsonų“ gerbėjai prisiminė bauginamai panašią siužetinę liniją iš 17-ojo „Fox“ animacinio serialo sezono, rodyto 2006 m.

Dešimtajame to sezono epizode, Homerį Simpsoną į nuotykį išlydi vyras, kuris, jo manymu, yra jo biologinis tėvas Masonas Fairbanksas. Jis pasiima jį į savo laivą ir papasakoja apie dingusį nuskendusio laivo „Piso Mojado“ smaragdinį lobį.

Galiausiai Masonas ir Homeris nusprendžia su atskirais povandeniniais laivais leistis į vandenyno gelmes ir pabandyti surasti lobį. Tačiau porai išsiskyrus kyla chaosas.

Homeris užstringa korale ir prararanda sąmonę, nes jo laive ima trūkti deguonies. Galiausiai jis atsibunda po trijų dienų ligoninėje ir išgyvena.

Nors tai, kas vyksta su „Titan“ povandeniniu laivu, nėra tiksli prognozė, kai kurie gerbėjai mano, kad siužetas yra pakankamai artimas realiam gyvenimui.

„Simpsonai niekaip nenumatė situacijos su povandeniniu laivu“, – tviteryje parašė vienas žmogus.

Kitas asmuo „TikTok“ paskelbė įrašus, rodančius neįtikėtiną meno ir tikrovės panašumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis