2022 10 18

„Skambučiui“ – 20 metų: ko nežinojote apie vieną baisiausių visų laikų filmų?

Spalio 18-ąją suėjo lygiai dvidešimt metų nuo tos dienos, kai siaubo filmas „Skambutis“ pirmą kartą pašiurpino viso pasaulio kino salėse susirinkusius žanro gerbėjus. Per du dešimtmečius tamsiaplaukė mergaitė baltais rūbais Samara Morgan, išlipanti iš šulinio kraupioje vaizdajuostėje, tapo tikra siaubo legenda.
Kadrai iš filmo „Skambutis“
Kadrai iš filmo „Skambutis“ / Vida Press nuotr.

„Skambutis“ pradėjo tikrą revoliuciją siaubo žanre. Amerikiečių 2002-aisiais išleistas filmas – japoniškojo „Ringu“ perdirbinys. Būtent paskatinta šios kino juostos sėkmės, JAV kino industrija ėmė vis dažniau perdaryti japoniškus siaubo filmus, tokius kaip „Pagieža“ (2004), „Tamsus vanduo“ (2005) ir „Pulsas“ (2006). Tačiau būtent „Skambutis“ išlieka kino kritikų garbinamas kaip vienas baisiausių visų laikų amerikietiškų siaubo filmų.

„Skambutis“ yra apie paslaptingą VHS juostą, užkeikiančią kiekvieną, kuris ją pažiūri – visi, susidūrę su kraupiu įrašu, miršta po septynių dienų, ir yra tik vienas būdas panaikinti juostos užkeikimą. Nors filmo scenarijus ir paprastas, režisierius Gore Verbinsky į jį pridėjo nepaprastai daug detalių.

Vida Press nuotr./Kadras iš filmo „Skambutis“
Vida Press nuotr./Kadras iš filmo „Skambutis“

Įdomiausi faktai apie filmą „Skambutis“ ir jo tęsinius (tekste atskleidžiama nemažai siužeto detalių):

Šiurpą kelianti rinkodara

Dar prieš filmo pasirodymą 2002-aisiais keli laimingieji (o gal ir nelabai) rado neužvadintas VHS juostas, kuriose buvo garsusis „užkeiktas“ vaizdo įrašas. Kai kurie žmonės pranešė juostą radę užkištą už savo automobilio valytuvo, kiti – universitetų bendrabučiuose, dar kiti jas rado ant kėdžių kino teatre.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis